game pc max. 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

nic01

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2012
Ik wil een nieuwe (game)pc aanschaffen maar ik heb er vrij weinig verstand van, (dus ik kan ook geen pc zelf in elkaar zetten).
Ik wil graag min. 8gb werkgeheugen een harde schijf van 500 gb (als er wat overblijft ook een kleine ssd) en veel grafische kracht, de processor hoeft geen topmodel te zijn maar moet wel over min. 2 kernen beschikken.

m.v.g nico:d

Wat is dat nou voor advies... bij alienware betaal je alleen al het dubbele voor het merk(net als appel overigens en andere merken)
Ik heb hier wat samengesteld, zonder assemblage, zonder windows, zonder beeldscherm en andere randapparatuur, assemblage is wel vrij duur, zonder assemblage is het goedkoper(misschien ga je het zelf in elkaar zetten of iemand die je kent).
Hier is de link: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...441092]=1&product[321431]=1&product[428156]=1

Kun je er iets aan veranderen zodat er ook nog ruimte is voor windows 7 home premium 64 bit.
Zelf dacht ik hier aan:
* Cooler Master Elite 431 plus blau
* 600 Watt Cooler Master voeding
* Llano A8-3870K Black Edition
* Standaard koeling
* Gigabyte FM1 GA-A55M-DS2
* 7.1 Geluidskaart
* 12GB DDR3 Werkgeheugen Corsair
* 500 GB SataIII Hardeschijf
* DVD Brander Optical Disc...
* AMD Radeon 6850 1GB/OC
* 51-in-1 Cardreader
* 1Gbit netwerkkaart
* Windows 7 Home Premium 64 bit
* 2 jaar carry-in (gratis ..._________________________________________Totaalprijs:€ 733,00

dit had ik zelf samengesteld op: www.pc-samemstellen.nl maar ik wist niet hoe goed het was.

Een goed idee is om
een computer zelf samen te stellen zodat je een computer koopt die echt bij jou past.
Als je zelf geen pc in elkaar wilt zetten kun je dat door een bedrijf laten doen.
Ook een idee is om een vriend of bekende dit te laten doen.

Zoals hierboven werd vermeld, Alienware, ik zou hiervoor niet gaan. Alienware bied mooie producten maar als je echt om
de kwaliteit van de games geeft kun je beter niet
voor alienware gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan