Game pc max 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysam

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
130
Budget - max 700 euro
Doel - vooral gamen en surfen enz.
Omgeving - Geluidsniveau moet redelijk laag blijven.
Assemblage - Assemblage doe ik zelf

Besturingssysteem - Windows 10 64 bit, randapparatuur hoeft alleen een toetsenbord erbij. Eventueel een SSD als de budget het toelaat plus een normale HDD voor opslag.
 
Kijk eens hier, uiteraard kun je van alles en nog wat aanpassen aan je eisen en budget.
Op deze manier heb je in elk geval een begin en een idee van wat er (on)mogelijk is binnen je budget.
 
@Maysam, ik denk dat idd. de mainstreammachine die Scrapheap linkte, in de buurt zit van jouw eisen.
Echter, jij schrijft dat je zelf gaat (en dus kunt) assembleren. In die context snap ik jouw vraag niet helemaal.
Als je zelf kunt assembleren dan heb je toch wel een klein beetje kennis / gevoel en inzicht in computers.
Dan is jouw vraag een hele goede, alleen het budget wat je eraan koppelt is ietwat onlogisch.
Denk met mij mee : een gemiddelde i5 kost rond de € 250,--
Een gamevideokaart kost tussen de € 300 en € 600, laten we voor het gemak even aan de lage kant blijven : € 325
Dan ben je al € 575 kwijt en dan heb je nog 'maar' € 125,-- over voor:
Windows 10
behuizing
toetsenbord
HDD (SSD)
geheugen
voeding
moederbord,

da's toch een kansloze missie?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Maysam, is een Quadcore machine voor jou geen optie? IK zit er namelijk ook op het punt een goede gaming pc aan te schaffen en met een klein budget ook. Zie hier een aantal: http://www.te-koop.com/quadcore-game-pc

Deze staat als spellen pc op de markt. Zou je zo een de kans geven?
 
Wat er op die site staat is veelal verouderde hardware waarmee je de huidige games niet of vrijwel niet op acceptabele frame-rate kunt spelen.
Daarbij komt dat veel van die pc's ergens in het buitenland rondzwerven en je dus nog rekening moet houden met invoerrechten, btw en douane afhandelings-kosten.
Heeft mijns inziens geen zin om daar dat soort bedragen aan uit te geven, zonde van je geld.
 
...Dus een Quadcore zal het niet wezen. Ik werd al wat enthousiast daarover:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan