Game PC MAX E800

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjapoela

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2011
Berichten
2
Hallo!

Dit is het zoveelste topic over een nieuwe game pc, zal o.a. wel met BF3 te maken hebben, dit topic dus ook. Mijn nieuwe pc moet BF3 op max settings aan kunnen, andere nog uit te komen games ook zoals Skyrim/AC Revelations etc.

Ik had tot vorige week weinig tot geen verstand van pc gaming/componenten, kheb me ondertussen wel een beetje ingelezen.

Budget - E750,- MAX E800,-In de toekomst uitbreiden, eventueel over een aantal maanden een 2e videokaart erbij, nu geen geld beschikbaar.
Doel - Gamen / Internet, thats it
Omgeving - Het 'lawaai' is geen probleem.
Assemblage - Ik ben vrij technisch, maar nog nooit eerder gedaan, dus ik weet het niet?!
Besturingssysteem - Ik heb Windows 7
Opties / randapparatuur - Daarvoor heb ik er te weinig knowhow over. Ik heb nog wel een toetsenbord en muis nodig
En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Nee
Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? BF3 max settings, eventueel na upgrade videoaart/crossfire. Als ik geld over heb eventueel ssd.

Verder wil ik de pc op een 40 inch hd tv aansluiten, zou mooi zijn als de videokaart dat aan kan.


Tips/veranderingen/goedkoper maken zonder kwaliteitsverlies?

Alvast heel erg bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Faal, ik had beter azerty kunnen gebruiken :D

OP aangepast
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan