Game pc ong. 1000euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Banaan360

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2011
Berichten
6
Ik wil graag een game pc aanschaffen allen ik weet er niet zo veel van af.

ik wil hem voornamelijk gebruiken voor games, op high quality, zoals bf 3, crysis 2, en black ops.
ik heb ongeveer 1000euro te besteden. kunnen jullie wat verzinnen?
de stilte is niet zo heel belangrijk.

groetjes stef
 
moet er windows bij?
moet er een scherm/muis/toetsenbord bij?

nog extra wensen?
 
Graag wel windows 7

muis en toetsenbord enzo hoeft niet. en geen extra wensen, behalve als je goeie videokaart extra wensen noemt ;)

alvast bedankt =D
 
Laatst bewerkt:
mijn advies:
core i5 quad-core
nvidia geforce gtx 460 van bijvoorbeeld: asus of msi of club3d
cooler master real power m700
creative sound blaster audigy
en een goed moederbord
 
ik heb al boxen ;)
heb alleen de pc nodig
maar toch bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De Audigy SE heeft amper toegevoegde waarde boven onboard audio. Bovendien is de GTX460 veel te zwak voor in een 1000 euro systeem.
 
Wouw lijkt me wel goed!
maar kan er denk je ook een ssd bij? de prijs mag dan wel +/- 100 euro duurder worde
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opzich is dit niet een verkeerde SSD. Voor € 142,- heb je een Vertex 2 80 gb. Dat is in principe genoeg voor wat games, windows en wat standaard applicaties. Je kan eventueel ook de 60 gb versie nemen, maar ik raad de 80 gb versie aan omdat je dan net wat meer speling hebt.
- Vertex 2 (klik)
- Postville (klik)
Persoonlijk zou ik voor de vertex 2 gaan. Deze heeft een iets betere write waarde. Aan de andere kant, de performancedegradatie van die SSD is wel een stuk hoger ten opzichte van de postville. Real world performance merk je niet een heel groot verschil tussen de twee. Ik ben zelf nog heel erg tevreden over de postville.

Modag was me voor, maar ik geloof dat we ongeveer tot dezelfde conclusie zijn gekomen :p
 
Ja bijna wel alleen de grootte dan maar de keuze is aan de ts :D:D
 
ik mis alleen nog wel een goede aftermarket koeler in het systeem van modag
dat is wel aan te raden met een SB systeem

scythe mugen 2 of Corsair H50 zou al genoeg zijn
 
woow,, dus als ik het goed begrijp, is het beste de samenstelling van modag + Vertex 2 en dan die cooler van scythe mugen 2? van frirest0rm?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan