Game pc rond de 900 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koelkast120

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2013
Hallo beste helpers!!

Ik wil graag een nieuwe pc hebben om
Games op te spelen (zoals League of legends maar ook aankomende GTA5) mijn oude pc loopt vast op LoL, krijg ruis op scherm door spel heen waarna hij lag heeft en uiteindelijk vastloopt. Daarbij krijg ik soms een groen of bruin scherm. Ook wil er wel eens een blauw scherm komen met lange tekst dat begint met system error maar dit heeft waarschijnlijk allemaal met een virus te maken.
ook is mijn pc alweer 6 jaar oud

Ik heb zelf al aardig wat tijd gestoken in het zoeken maar kom er toch niet uit:(

Moet ik bijvoorbeeld een i7 hebben om games die eind dit jaar uitkomen op maximale settings te kunnen spelen?
Die zijn namelijk al erg duur

En zal ik kiezen voor intel of AMD. Daar kunnen discussies aardig lang over doorgaan.

Ook is de grafische kaart van belang. Natuurlijk weet ik dat het beste niet noodzakelijk is, maar waar zit de grens?

En alles moet natuurlijk op het moederbord passen!!:)

Note: ik wil pc graag zelf in elkaar zetten. Kost minder geld en hoop daardoor meer inzicht te krijgen in computers

Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen. Mocht dat zo zijn, alvast héél veel dank!!!

Dankjewel miksel, dus i5 is nog steeds goed genoeg om games keihard te spelen?

een i7 zal de levens duur in game prestaties niet doen verlengen er zijn geen games die gebruik maken van hyperthreading support
en dat is het enige verschil tussen de i7 en i5 op dit moment

dan heb ik toch nog een vraagje. er moeten ook nog usb aansluitingen bij. en zit netwerk kaart en geluidskaart er al bij in? wil wel kunnen internetten enz:)

denk ook dat ik deze kast ga doen inplaats van de cooler master elite. of is dat een slechte keus?

er zitten standaard al geluidskaart en ethernet kaart in he moederbord gebouwd zelfde geld ook voor de usb poorten die zitten beiden in de kast en het moederbord

Oke! Dankjewel voor alle hulp. Al mijn vragen zijn beantwoord:)

Heel veel dank!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan