Game PC Samenstellen/bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lukeownz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2010
Hey mensen,

Ik wil graag een Game pc kopen, maakt mij niet uit of die zelf is samengesteld of al compleet bij de mediamarkt is. ik heb wel een beetje verstand van processoren en videokaarten enzo maar ben slecht in zelf in elkaar zetten dus het liefst heb ik hem al compleet ( met scherm en windows 7 erbij en toetsenbord & muis).

Games die k speel
Call of Duty
Counterstrike Source & andere Valve Games
en games met lagere kwaliteit dan COD.

Mijn budget is helaas niet zo hoog, onder de 900€ moet het echt wel zijn.

Ik heb al een tijdje lopen kijken maar niet echt iets goeds gevonden.

Kan iemand mij helpen? bij voorbaat bedankt :cool:

Misschien handig om dan te vermelden wat je voorkeur is qua beeldscherm. En dan vooral de grootte!

een 15" schermpje (als dat nog te koop is) kost haast niets maar als je naar 26" wil zit je al op een flink bedrag.

Hoi,

Dit is wel wat voor jou. Alles zit in mekaar alleen Windows moet je zelf installeren (wat erg makkelijk is) en dat spaart je 30 euro uit.

Hey, mooie PC thanks voor het bij elkaar zoeken. Moet ik deze PC nu ook zelf in elkaar zetten of wordt dat gedaan?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand anders nog een goede pc kunnen vinden?
of kunnen samenstellen?

Hallo,
Ik heb nog een site waar ik zelf mijn computer heb gehaald. Ik weet niet of je het wil maar is in elk geval een kijkje waard, is vrij goedkoop, ik weet niet of alles wat je wilt erbij zit, maar je kan wel zelf samenstellen. De site is Http://cpscomputers.nl
En anders kan je los nog online onderdelen kopen (bijvoorbeeld de lijst met videokaarten is niet heel groot)
Ik hoop dat het je hulp geeft.

Robertju1. Inderdaad goedkoop maar wel met B-merk producten in die systemen. Prut is dat. Ga gewoon voor mijn systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan