Game PC Samenstellen rond de 1600 euro

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zflux
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zflux

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2012
Game PC Samenstellen

Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een game pc samen te stellen en te bouwen (heb ik nog nooit eerder gedaan en geen ervaring mee).

Ik wil een snelle pc die spellen zoals: skyrim, call of duty, assassins creed battlefield 3 op Ultra settings kan draaien en spellen van de toekomst.
Ook moet hij het programma Solid Works goed kunnen draaien.
Ik heb zelf al een mogelijke samenstelling gemaakt: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B279720%5D=1&product%5B561689%5D=1&product%5B459332%5D=1&product%5B459712%5D=1&product%5B403637%5D=1&product%5B527458%5D=1&product%5B282018%5D=1&product%5B448685%5D=1&product%5B229161%5D=1&product%5B225963%5D=2

Mijn vraag is, is het systeem compleet en stabiel?
En is het mogelijk om de genoemde games te spelen?

Zo nee, graag tips welke onderdelen in moet vervangen!?

Alvast bedankt!

Mvg,
Rob

Laatst bewerkt:
@ozanishier
Dat is wel echt een systeem voor overclockers :), ik denk niet dat de ts zo'n die hard overclocker is.

ozanishier

ik wil het zelf gaan bouwen dat lijkt me erg gaaf om te doen.
randapparatuur heb ik al.
ik heb een illegale versie van windows 7 ultimate 64 bit of is het verstandig om de orginele versie van windows 7 home premium 64 bit te kopen?
ik ben voorlopig niet van plan om te gaan overclocken.(misschien in de toekomst)
jouw systeem lijkt me ook wel wat. denk alleen niet dat ik die extra hdd nodig heb.

@subplayer, het is geschikt voor alles wat je kan doen op een normale pc zo'n beetje. :p

@ts, persoonlijk zou ik legaal doen. Maar jij moet kiezen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan