Goedemiddag mensen,
Ik ben nieuw op dit forum en zal graag wat adviezen hebben over het samenstellen van een game pc. Heb er nog geen ervaring mee en wat dat betreft een echte noob
Wat wil ik?
Ik wil graag een game pc die grote games zoals Battlefield 4 en (nog niet uitgebrachte) GTA 5 soepeltjes kan spelen. Natuurlijk graag alle settings op Ultra & Full hd? (als dat kan) en een goede fps-rating
Ook zal het fijn zijn als de pc voorbereid is op games die in de toekomst nog komen (dat ik i.i.g. een jaartje of 5 vooruit kan :thumb
Ook kijk ik graag films.
Budget: Ik zat te denken aan 800 euro (als er meer geld voor nodig blijkt is dat natuurlijk mogelijk maar eerst onder de 800 euro)
Wat wil ik van mijn PC:
Is er iemand die een pc kan samenstellen die voldoet aan mijn eisen?
Heb namelijk geen idee welk combinatie goed loopt van moederbord, processor, videokaart etc.
Alvast bedankt!
Groeten,
Dennis
Ik ben nieuw op dit forum en zal graag wat adviezen hebben over het samenstellen van een game pc. Heb er nog geen ervaring mee en wat dat betreft een echte noob

Wat wil ik?
Ik wil graag een game pc die grote games zoals Battlefield 4 en (nog niet uitgebrachte) GTA 5 soepeltjes kan spelen. Natuurlijk graag alle settings op Ultra & Full hd? (als dat kan) en een goede fps-rating

Ook kijk ik graag films.
Budget: Ik zat te denken aan 800 euro (als er meer geld voor nodig blijkt is dat natuurlijk mogelijk maar eerst onder de 800 euro)
Wat wil ik van mijn PC:
Ik wil graag een pc die snel opstart (dacht aan een SSD schijf voor opstarten en dergelijke)
HDD van 1 of 2 TB
DVD Brander
Mogelijkheid tot 2 beeldschermen aansluiten
Goede computer kast (niet watergekoeld), maar wel met goede koeling. (zoek ik daarna wel uit)
Games soepel afspelen (ultra/full hd, geen lagg etc.)
Is er iemand die een pc kan samenstellen die voldoet aan mijn eisen?
Heb namelijk geen idee welk combinatie goed loopt van moederbord, processor, videokaart etc.
Alvast bedankt!
Groeten,
Dennis
Laatst bewerkt: