Game PC samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Élk systeem is geschikt om mee te gamen, maar de processor en met name de videokaart bepalen welke nieuwste games je kunt draaien en vooral ook op welke kwaliteit. Met de AMD kaart (ATI) kun je de nieuwste games probleemloos draaien.

Oke!
en de 4850 is dus geschikt?
en de processor die ik heb gekozen?

Is qua prijs / prestatie op dit moment voor gaming een wijze keuze. De 8500 is slechts 0,16 sneller en dat ga je niet beleven.

die processor is perfect om mee te gamen, gaat ook in mijn nieuwe systeem zitten.

ooh okj ja sorry dit is mijn eerste keer dat ik gebruik maak van dit forum maar kun jij me helpen??

Ok bedankt voor de moeite allebei!

Voorlopig even mijn laatste vraag:
in de specificaties van mijn moederbord staat:
Voeding : ATX12V 2.0 (24-polig + 4-polig)

moet ik dan nog ergens rekening mee houden bij het kiezen van een voeding?

Geen flauw idee, ik weet wél welke voedingen goed zijn en welke je beter niet kan nemen, maar de technische aansluit) kant van het verhaal is voor mij ietwat lastiger.

ooh okj ja sorry dit is mijn eerste keer dat ik gebruik maak van dit forum maar kun jij me helpen??
Doen wat ik adviseerde, je vraag verwijderen en een eigen vraag starten.

Laatst bewerkt:
Oke,

welke voeding zou dan goed zijn voor mijn systeem? voor een niet al te hoge prijs

@ Gangkill,

!!!!!!! ik was net naar die voeding aan het kijken xD

bedankt

maar hoe doe ik dat??
Dat heb ik al geschreven, druk op de knop "aanpassen" en in het dan verschijnende scherm kies je voor "verwijder". Daarna "bericht verwijderen". Dat doe je vervolgens voor al je berichten in dit draadje. (Een reden opgeven hoeft niet)

Laatst bewerkt:
Ok,

Heel erg bedankt allebei!!!
Bedankt voor jullie tijd.
Jullie hebben me zeker geholpen.

morgen ga ik hem bestellen!

Groeten,
Randy

Ok bedankt voor de moeite allebei!

Voorlopig even mijn laatste vraag:
in de specificaties van mijn moederbord staat:
Voeding : ATX12V 2.0 (24-polig + 4-polig)

moet ik dan nog ergens rekening mee houden bij het kiezen van een voeding?

even wat mosterd na de maaltijd...
ATX12V 2.0 is een serie afspraken die gemaakt zijn waar een voeding aan moet voldoen. De meeste moderne voedingen voldoen hier wel aan.
24-polig is de grote stekker die aangesloten wordt op het moederbord.
4-polig is de stekker (pentium 4 stekker) die ook aangesloten wordt op het moederbord, maar dient om de processor van energie te voorzien. En bij sommige processors/moederborden heb je daar een 8-polige stekker voor nodig (2x4 om precies te zijn). Niet elke voeding levert deze.
Een 4 polige is al jaren standaard.

even wat mosterd na de maaltijd...
ATX12V 2.0 is een serie afspraken die gemaakt zijn waar een voeding aan moet voldoen. De meeste moderne voedingen voldoen hier wel aan.
24-polig is de grote stekker die aangesloten wordt op het moederbord.
4-polig is de stekker (pentium 4 stekker) die ook aangesloten wordt op het moederbord, maar dient om de processor van energie te voorzien. En bij sommige processors/moederborden heb je daar een 8-polige stekker voor nodig (2x4 om precies te zijn). Niet elke voeding levert deze.
Een 4 polige is al jaren standaard.

ok bedankt Marsmannetje (lol)
weer wat geleerd :thumb:
De voeding die ik heb gekozen moet dus wel passen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan