game pc samenstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter nka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nka

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2013
Hallo ,
Ik wil een game pc kopen ik wil er games al
Battlefield 3,skyrim op spelen rond medium
Ik heb een budget van 520 euro alles er in (pc,monitor,randapparatuur heb ik, windows 8 ook)en zal over twee jaar gaan upgraden kunnen jullie voor mij een configuratie maken. Als het gewoon componenten zijn moeten er ook dingen bij als koelpasta en een polsbandje voor de statische elecktriciteit.(je mag ook uit een ander land maar dan wel de eventuele kosten zoals belasting en verzending erbij in gerekend)
Mvg

Ik heb even een systeempje voor je samengesteld (538,-): Link.

Je zou nog kunnen wachten op de nieuwe AMD Radeon HD 9000 series (waar je waarschijnlijk BF4 bij kan krijgen), en dan nog wat extra sparen bijvoorbeeld.
Ik heb er geen koelpasta bij gedaan, want die zit al op de stock heatsink. Die is wel goed genoeg tenzij je flink gaat overclocken overigens.
Verder zit er ook geen polsbandje bij, want in Nederland is statische elektriciteit geen groot punt. Tenzij je heel vaak schokken krijgt als je bijvoorbeeld een deurklink aanraakt, is de kast van te voren aanraken prima zat.

QUAD Core Processor: AMD Fusion 740 Black Edition (Code Name: RICHLAND)

als ik een goedkope pc zou kopen met deze specs en ik zou de video kaart upgraden naar een gtx660 of 7850 (misschien iets hoger) zou ik dan een krachtige game pc hebben?
Hard drive: 1TB

RAM: 8GB DDR3

Software: geen ga ik er apart bij kopen
ik denk dat ik dan wel nog een nieuwe voeding zou moeten kopen(staat niet bij hoeveel watt, hoeveel zou genoeg zijn?)
dit is het moederbord is dat wel goed moederbord.jpg

Zou je een linkje kunnen geven naar die goedkope PC?
En het moederbord heeft maar 1 PCI-e slot, dus als je later een tweede videokaart erin wil stouwen moet je een ander moederbord hebben.

Nee ik heb beter gekeken en het zijn allemaal verouddrde componenten wat vind je van de amd radeon hd7770 voor het komende jaar en daarna upgraden

Dit is een wat goedkopere PC, maar met een hele sterke videokaart erin. En als je later een 2e erbij wil doen kan dat ook gewoon.

Ik heb even een systeempje voor je samengesteld (538,-): Link.

Je zou nog kunnen wachten op de nieuwe AMD Radeon HD 9000 series (waar je waarschijnlijk BF4 bij kan krijgen), en dan nog wat extra sparen bijvoorbeeld.
Ik heb er geen koelpasta bij gedaan, want die zit al op de stock heatsink. Die is wel goed genoeg tenzij je flink gaat overclocken overigens.
Verder zit er ook geen polsbandje bij, want in Nederland is statische elektriciteit geen groot punt. Tenzij je heel vaak schokken krijgt als je bijvoorbeeld een deurklink aanraakt, is de kast van te voren aanraken prima zat.

je bedoeld R7 250, R9 270X, R9 280X, R9 290, R9 290X, kaarten?

dat zijn vrijwel allemaal Rebrands van de HD7000 serie alleen de R9 290X is een nieuwe kaart en die gaat +/- 500 euro kosten
dus nee wachten hoeft perse

@nka die alienware pc's kunnen wel hoor alleen is wel verouderd hardware en je zult ook nog dik moeten betalen voor verzend kosten (komt uit buitenland)
die tweede verzend kosten is zelfs $106.80 International Priority Shipping to Netherlands

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan