Game PC Samenstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

luc1998

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2013
Beste,

Over een kleine maand, mijn verjaardag zou ik mezelf willen feliciteren met een nieuwe Game PC.
Aangezien ik niet zo handig ben in het in elkaar zetten en gefrutsel met deze dingen zocht ik een Game PC die in elkaar gezet zou worden.
Ik kwam uit bij de site van GamePC.nl
De site voorziet een mooi aantal samenstelbare exemplaren.
Ik ben begonnen via de Intel Game PC van 615 EUR en hem geupraded naar hardware met ongeveer het bedrag van mijn budget (+- 1400 EUR).
Dit is het linkje naar de samenstelling: http://gamepc.nl/game-pc?tab=config...KD32jmpAVv2nsHX4K2p7_gmS2qrszDW31L0vZC001h9uA
De vraag was of al deze stukken hardware wel samenpassen? En zijn er nog verbeteringen te doen binnen mijn budget?

Alvast bedankt

Luc

past op elkaar maar je betaald je helemaal blauw voor die setup...

zie dit zelfde spec's (betere koeler en voeding)
klikerdeklik

Deze heeft alleen geen Nvidia wat ik sowieso wil hebben in mijn pc en je zou hem ook zelf in elkaar moeten zetten, ga ik ook niet doen.

?
de MSI N770 = een Nvidia GTX770 videokaart de zelfde videokaart die bij jou in je setup zit

Nvidia levert alleen de gpu chip de fabrikanten zelf mogen dan hun kaart maken en hun merk erop knallen

het zelfde wat google doet met zijn NEXUS toestellen Motorola mag die maken en hun merk erop knallen

verder zit hier gewoon assemblage bij in begrepen hoor en je krijgt 1 jaar garantie...

je zou alleen windows even moeten installeren maar ook dat kan je laten doen door de winkel

het blijft goedkoper dan gamepc.nl

Laatst bewerkt:
Oké mooi, ik weet niet veel van hardware maar bedankt. Zal deze zeker in overweging nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan