game pc tot 800

Status
Niet open voor verdere reacties.

waawt

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
hallo allemaal,
zoals jullie zien wil ik een game pc
nu heb ik alles al wat ik moet hobben(monitor toetstenbord muis bla bla bla)
ook heb ik al windows 7
dus heb alleen nog een kast = inoud nodig (en graag inelkaar ben niet zo handig)
wat ik wil?, het standaart rijtje cod mw3, battelfield 3 enzovboort
Dit dan ook wel op de hoogste kwaliteid
ik zat te denken aan dit:

Intel Core i5-2500K 3,3GHz
Cooler Master HAF 922 (kast)
8GB DDR3 Werkgeheugen
Nvidia GTX560TI 1GB
1 tb hardeschijf(1000 gb)

De rest mogen jullie zelf invullen en jullie maogen ook wel dingen aanpssen van mij ideen jullie zijn nou eenmaal de expers!!
ik hoop jullie vodoende te hebben geinformeert.
GR

PS. het geluid het liefst stil tenzij dit tenkoste gaan van de kwalietijd want wil wel al mijn spellen op het hoogst kjunnen spelen.

Dit is een van mijn (licht aangepaste) standaard builds. Komt iets hoger uit dan jouw maximale 800 euro maar dat komt simpelweg omdat de harde schijven (door de overstromingen in thailand) 2X zo duur zijn geworden. Ik raad je dus aan om even te wachten. Hier zit wel een amd 6950 kaart in. simpelweg omdat die voor 30 euro flink betere prestaties neerzet. (En zelfs te unlocken is naar een 6970)

Tip: bestel dit niet in 1 keer. Kijk de tweakers.net pricewatch erop na en ga spelen met verschillende webwinkels. dat scheelt je weer een paar tientjes.

hallo,
aller eerst wil ik je bedanken voor je reactie.
ik heb wat aanpasingen gedan nu is mijn vraag werkt dit ook samen is wel iets duurder geworden maar moet dan maar:P
ook is mijn vraag word hij dan inelkaar thuisgebracht? en waarom zitten er zoveel van die ventilators bij is het niet standaart al genoeg gekoeld?
Sorry als ik zo veel vragen stel maar voor mij is het veel geld:/
en moet er niet een geluidskaart bij of zit dat er al bij?
dankje ps hier mijn mandje
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?verwijder=340121
en moet er geen netwerkkaart in?

Om je mandje te posten moet je op "directe link" rechtsboven je winkelmanje klikken. En die link posten. Aan de url die je nu online hebt gezet heb ik niks.
Die fans zet ik er meestal gewoon in. ze kosten ook bijna niks en houden je systeem goed koel (en meestal ook stiller omdat je cpu/gpu-fan minder hard hoeft te werken)
Al die dingen als een geluiskaart en netwerkkaart zitten tegenwoordig op het moeerbord zelf. Hier heb je dus geen omkijken meer naar. In elkaar zetten moet je echter wel zelf doen. Maar als je in de buurt van Goes (zeeland) woont; ik doe het voor 3 tientjes

nog 1 vraagje en dan zal ik hem bestellen als jij dit goed vind (mijn nieuwe mandje) ik zie dat er een cpu fan bij hebt gedaan zit die er niet al standaart bij bij die cpu van mij? of is deze beter anders zie ik geen verband deze aanteschaffen
groetjes, walt

Een cpu-fan is zeker aangeraden omdat de standaard intel/amd koelers gewoonweg slecht zijn. Wel raad ik je aan om een tubetje koelpasta te kopen ipv. de standaard pasta die op de mugen zit. Werkt heel wat beter!

Die 2 120mm fannetjes hoef je trouwens met deze kast niet te bestellen. Er zitten namelijk standaard al 2X200mm en een 120mm fan ingebouwd.

(de uiteindelijke lijst komt er dan dus zo uit te zien.)
Montage heb ik er voor de zekerheid maar bijgezet. Al is het veel leuker/goedkoper/leerzamer om het zelf te doen! (En niet erg moeilijk) Ook (fabrieks)garantie op onderdelen heb je sowieso wel.

oke nou heel erg bedank ik ga hem vandaag of morgen bestellen!!
oke dan gebruik ik die beteren pasta/cpu cooler wel. als dat beter werkt.
ik ga (zoals je zij) toch zelf proberen en lukt het niet kom ik wel naar Goes to ;)
tot siens Grt walt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan