game pc uitzoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mischawalker

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2008
Hey ik ben nieuw op dat forum dus alvast hallo allemaal:D

nou ik wil een game pc kopen dus niet echt samenstellen.
mijn budget is tm 1000 euro.
Ik heb al een paar computers op het oog hier zijn de links;

http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2163

andere;

https://www.dynabyte.nl/artikel/25216/

laatste:p;

https://www.dynabyte.nl/artikel/24952/

mischien weten jullie een betere pc voor dezelfde prijs :)

ik wil hem vooral gebruiken voor gamen en dan de wat nieuwere games ze hoefen niet op max maar ik wil ze wel redelijk goeie kwaliteit kunnen spelen

alvast bedankt,

Mischa

ps: als ik dit op de verkeerde plek heb gepost neem me het dan wel kwalijk :P

ik zou voor de 2e gaan.
alleen het is jammer dat het een packard bell is.
die heeft namelijk een slechte service ....

De 1e, of was Harry zegt.
Waarom de eerste?

Beste videokaart.
Redelijk goede processor
Verder ook alles prima in orde.

De 2e heeft de snelste processor. Videokaart is de wat bekendere 9500-serie van Nvidia.
Die wordt vanaf januari hernoemt verkocht onder de naam GT120.
Das dus helemaal niets.

3e is ook slechter dan de paradigit.
Verder is de service van paradigit top.

dankjewel voor alle snelle reacties:thumb:

Ik denk dat ik voor de 1ste ga de paradigit PC.
Maar als je naar op de site van de paradigit computer naar beneden scrolled kan je ook zien dat er een andere video kaart in kan voor 150 euro extra deze; XFX GeForce GTX280 1GB DDR3 DVI PCI-E2 als ik deze neem zie je dan een groot verschil tenopzichte van de andere?

alvast bedankt,

Mischa:)

dankjewel voor alle snelle reacties:thumb:

Ik denk dat ik voor de 1ste ga de paradigit PC.
Maar als je naar op de site van de paradigit computer naar beneden scrolled kan je ook zien dat er een andere video kaart in kan voor 150 euro extra deze; XFX GeForce GTX280 1GB DDR3 DVI PCI-E2 als ik deze neem zie je dan een groot verschil tenopzichte van de andere?

alvast bedankt,

Mischa:)
nee, zeker niet met deze processor.
(hijs natuurlijk wel beter: maar niet zoveel dus)

Ik zou de tweede kopen, en dan nog €200 sparen, die oude videokaart eruit trekken en er een nieuwe indrukken :p

Of zelf een bouwen/samenstellen en laten bouwen. Dan weet je zeker dat je krijgt wat je wilt. :thumb:

Ik zou wel zelf samenstellen. In al die pc's zitten nou niet echt het nieuwste spul..

Zo dus, bij Zercom:

De GX-260N-ADB9 als videokaart, dit is de GTX 260 met 216 shaders ipv de oude met 196 shaders. De 216 is een stuk beter.
Wil je gaan overclocken?

Verder geen Monitor/Speakers nodig?

thx voor de reacties

veel mensen zeggen toch samenstellen.
Wat is echt een goeie winkel/site om een pc samen te stellen en als het kan kan je nog een paar tips geven over wat ik echt niet en wel moet nemen

bij voorbaat dank :thumb::D

thx voor de reacties

veel mensen zeggen toch samenstellen.
Wat is echt een goeie winkel/site om een pc samen te stellen en als het kan kan je nog een paar tips geven over wat ik echt niet en wel moet nemen

bij voorbaat dank :thumb::D

Staat allemaal in me vorige post.
Zercom/Azerty/Sallandautomatisering.
En de producten die ik aangeef, of als je meer te besteden hebt een Quad Core, in de vorm van een Q9550.

hallo:D,

Ik heb een goede pc gezien bij computer land hij staat alleen niet op de site :confused:.
Maar er staat in de winkel dat het besturings systeem er niet in zit ik heb natuurlijk thuis nog de installeer cd-rom van Windows xp zou ik windows xp dan weer op die nieuwe pc kunnen installeeren? Mischien is het een hele domme vraag :o maarja..

Alvast bedankt,

Mischa:thumb:

hallo:D,

Ik heb een goede pc gezien bij computer land hij staat alleen niet op de site :confused:.
Maar er staat in de winkel dat het besturings systeem er niet in zit ik heb natuurlijk thuis nog de installeer cd-rom van Windows xp zou ik windows xp dan weer op die nieuwe pc kunnen installeeren? Mischien is het een hele domme vraag :o maarja..

Alvast bedankt,

Mischa:thumb:

Dat kan zeker maar officieel mag het maar op 1 pc tegelijk dus dan moet het van je oude pc af:P

je kan em dan niet activeren.

Hooguit kan je proberen door Microsoft te bellen (tijdens activatie-proces) dat je windows niet kan activeren. En dan vragen ze als het goed is waarom.
Reden: Je oude moederbord is kapot gegaan, dus je hebt wat dingen moeten vernieuwen.

Het schijnt afhankelijk van je overtuigingskracht / medewerker van Microsoft te zijn of het ook lukt.

je kan em dan niet activeren.

Hooguit kan je proberen door Microsoft te bellen (tijdens activatie-proces) dat je windows niet kan activeren. En dan vragen ze als het goed is waarom.
Reden: Je oude moederbord is kapot gegaan, dus je hebt wat dingen moeten vernieuwen.

Het schijnt afhankelijk van je overtuigingskracht / medewerker van Microsoft te zijn of het ook lukt.

soms wel overigens:P.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan