Game PC van €400

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinPro

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo allemaal,

Ik wil graag een Game PC gaan bouwen. Ik heb een krap budget, maar is het mogelijk om met dit geld GTA IV of Battlefield 4 te spelen op normale instellingen? Als dit kan, zouden jullie dan de beste configuratie willen maken voor mij?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,
Robin

Voor €400,- kan ik niks bedenken voor GTA 4 en/of Battlefield 4. Mijn PC is €700,- en kan net GTA 4 aan op Laag en BF 4 ook. Je kan met zo'n budget denk ik net Minecraft op Medium spelen. Ik kan wel iets maken, maar dat is niks voor zware games zoals Battlefield 4.

Je kan beter doorsparen tot je minimaal €600 hebt. Daarmee kun je wel BF4 op medium/high spelen.

Bedankt voor de reacties,

Wat voor video kaart zou ik dan moeten nemen, want nu heb ik de MSI Radeon R7 265 2GB in gedachten, maar is deze nier goed genoeg voor BF4 op medium?

Als je de R7 265 wil dan kun je, zoals Diderik al zei, beter doorsparen totdat je €600,- hebt.

Met R7 265 kun je prima BF4 op medium spelen, waarschijnlijk wel op high en misschien (als je 20-30 FPS geen probleem vindt) op ultra.
Als je daarmee een build maakt dan zul je zoiets krijgen.
Korte spec lijst:
- AMD Quad-Core processor 3.8GHz
- 8GB RAM 1600MHz
- Club3D Radeon R7 265 RoyalQueen
- Seagate 1TB HDD
- Cooler Master N300 behuizing met USB 3.0
- Windows 8.1 (DVD brander/lezer zit erbij, kan weg als je het via USB kan/wil installeren)

Totaal: €577,31
Je kunt natuurlijk op sommige onderdelen besparen, maar dan krijg je minder future-proofheid.

Diderik

Laatst bewerkt:
Bedankt Diderik,

Is die 577 Euro inclusief de Windows 8.1 software of exclusief, want thuis heb ik nog een cd'tje liggen en die ik kan ik natuurlijk ook gebruiken. Dan bespaar ik denk ik ook weer 100 euro. Bedankt voor de samenstelling! Ik denk dat ik inderdaad gewoon maar door spaar

Mijn link was verkeerd, en daardoor kon je niet het hele winkelmandje zien.
Als mijn link goed was geweest dan had je gezien dat die €577 inclusief Windows is.
Zonder Windows komt het totaalbedrag op €491,41.

Diderik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan