Game PC van 799,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

karsb23

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2010
Beste Forumgebruikers

Ik zag op de site van Paradigit, het volgende systeem: MEDION P7317
Het voordeel hiervan is dat er de nieuwe processor van Intel inzit (sandybridge).
Wat mij opvalt is dat de videokaart maar ongeveer 40 euro kost,

Daarom luidt mijn vraag: Is het handig om deze pc te kopen??

Ltr, Peter

Laatst bewerkt:
Hangt er van af waar je hem voor gaat gebruiken.
Als je wilt dat ie de nieuwste games op de hoogste settings kan draaien kun je deze beter links laten liggen, die videokaart krijgt dat echt niet voor elkaar.

Voor foto- en videobewerking, gewoon internetten en office werk is het allemaal voldoende. Ook films kijken etc. gaat hier wel op lukken. Games ook, maar wel op lagere settings.

Laatst bewerkt:
Die is dan zeker beter. Met een HD5750 kun je al een hoop meer.

De suggestie die gedaan werd was zeer mooi, alleen. wat is de prijs hiervan, want echt álles zit er wel op.
Bedankt voor de snelle reactie.

Peter

Welkom op Helpmij.nl,

Een eeuwenoud gezegde op ICT gebied is: Een zelfsamengesteld systeem is veel beter dan de ''game''computers uit de winkel.

Maak je keuze:thumb:

@vanveelen Ik kijk de reply s op mijn HTC Wildfire, dus ik kon het filmpje niet zien...
maar ik zit nu achter mijn pc en ik zie dat ie maar 100 euro duurder is.

@pesu Ik heb dat overwogen maar dit komt voordeliger over want de processor is alleen al 275 euro, als je dan ook de rest (videokaart enzo) moet kopen, dan is dit misschien tot wel 100 euro goedkoper...

Voor mijn part is deze vraag opgelost!!

6GB ram in een Dual channel bord LOL?
dat werkt niet optimaal volgens mij heeft medion daar iets over het hoofd gezien
alleen Socket 1366 ondersteund tripple channel en dit is socket 1155

kun je idd veel beter gewoon samengestelde pc nemen

@pesu Ik heb dat overwogen maar dit komt voordeliger over want de processor is alleen al 275 euro, als je dan ook de rest (videokaart enzo) moet kopen, dan is dit misschien tot wel 100 euro goedkoper...

de i7 2600 kost 276 euro bij 4launch.nl
dus het is niet tot 100 euro goedkoper
verder betaal je alsnog de zelfde prijs want je krijgt een zwakke videokaart daar voor in de plaats

dus lijkt me alsnog slim om voor samengestelde pc te gaan
kijk hier ff

Laatst bewerkt:
@firestorm, je url is ongeldig.

@ TS
Hier, al een krachtiger systeem, http://azerty.nl/winkelmandje/winke...258726]=1&product[226359]=1&product[380133]=1

Die grafische kaart presteert veel beter. Medion zegt wel: Wow, een Intel i7! maar die zal je niet gebruiken door de 5750. Zelfs nog niet met de GTX460, maar je hebt nog 40euro over, die kan je gebruiken voor assemblage(door hun in elkaar laten zetten) of je zet er een nog krachtigere kaart in.

Van die harde schijf moet een Samsung Spinpoint F3 worden gemaakt want die is sneller. De F4 is meer voor servers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan