game pc van rond de 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerstal, de i7 is iets beter is het hyperthreaded denk ik :=). Daarbij, de link die je stuurde we"rkt niet naar behoren en lijdt ons naar een plek waar we hem eingelijk nog zelf moeten in elkaar zetten.

als u op de link drukt kom je bij de behuizingen en als je dan op volgende stap drukt dan kan je alles zien wat ik heb geselecteerd

de link die je stuurde we"rkt niet naar behoren en lijdt ons naar een plek waar we hem eingelijk nog zelf moeten in elkaar zetten.
De link werkt wel, en rechts zie je de zelf samengestelde game pc staan. gamepc.JPG

Kwam het gewoon even melden + foto posten met jouw zelf samengestelde pc, verder kan ik je niet helpen maar ik weet zeker dat anderen raad weten.

Laatst bewerkt:
dit is niet de goede foto wel op de foto is te zien de knop de volgende stap waar je wel mijn samengestelde pc kan zien

Volgens mij is die site nogal duur. Heb je zelf al geprobeerd met deze onderdelen je samenstelling bij Azerty in het winkelmandje te gooien in combinatie met 59 euro assemblagekosten?

Goedemorgen,

Een I5 is nog steeds voldoende om te gamen vandaar dat ik deze voor je hebt samengesteld geen ssd maar kan je later alsnog erbij plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan