Mistermaru
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 jun 2012
Hallo iedereen! 
Sinds kort ben ik druk bezig met school en producen dat ik geen tijd meer voor gamen heb. Ik wil daarom mijn game pc verkopen. Het bestaat uit de volgende onderdelen:
Ook krijg je een cooler fan van be quiet! erbij en een headset van Creative, de Creative SB Inferno.
Mijn vraagprijs is 1.100,- euro. Alleen weet ik niet of dit wel een degelijke prijs is voor dit. Daarom kom ik hier eigenlijk ook om een beetje raad te vragen. Hoeveel zouden jullie hiervoor uitgeven?
Alvast bedankt,
Mistermaru:thumb:

Sinds kort ben ik druk bezig met school en producen dat ik geen tijd meer voor gamen heb. Ik wil daarom mijn game pc verkopen. Het bestaat uit de volgende onderdelen:
- De behuizing is van Aerocool, Aerocool GT Black
- Intel Core i5-4460 3.2 Ghz - Met 3.4 Ghz Turbo
- MSI Z87-G43 Gaming moederboord - Hier kunnen 2 videokaarten op aangesloten worden.
- MSI 4GB Geforce GTX97 Gaming 4G videokaart
- CoolerMaster G450M 450W ATX voeding
- Toshiba 1TB hardeschijf
- Asus DRW-24F1ST Dvd-brander
- Windows 10 pro 64-bit besturingssysteem
- 8GB RAM
Ook krijg je een cooler fan van be quiet! erbij en een headset van Creative, de Creative SB Inferno.
Mijn vraagprijs is 1.100,- euro. Alleen weet ik niet of dit wel een degelijke prijs is voor dit. Daarom kom ik hier eigenlijk ook om een beetje raad te vragen. Hoeveel zouden jullie hiervoor uitgeven?
Alvast bedankt,
Mistermaru:thumb:
Laatst bewerkt: