Hallo mensen,
Ik ben een pc aan het samenstellen voor persoonlijk game gebruik t.w.v €1200,-
Geen randapparatuur, excl. assemblagekosten (alternate).
Dit is wat ik heb uitgezocht:
- AMD FX-6100 (word misschien een FX-8150.. Is 8 cores wel handig i.v.m compibaliteit?)
- XFX HD6970
- Corsair 8 GB DDR3-1333 Kit
- Corsair CMPSU-800G
- ASRock Fatal1ty 990FX Professional
- Corsair CSSD-F120GB3-BK (120GB SSD)
- LiteOn IHAS124 Gewoon simpel.
- Enermax SpineRex
- Microsoft Windows 7 Home Premium 64-Bit
Kosten: €1.187,38 excl. assemblagekosten (€55,-)
Mijn vraag nu: Als we kijken naar de behuizing en de voeding, moet de voeding met de ventilator naar beneden wijzen (de vloer). Het probleem is dat ik op mijn kamer tapijt heb liggen. Is het ondanks mijn tapijt nog mogelijk dat de voeding zijn lucht kwijt kan? De pootjes zijn niet behoorlijk hoog. Wat vinden jullie verder van het systeem? Kan de voeding ook andersom? Ik wil graag een tijd ermee gamen, denk aan GTA IV, GTA V, Battlefield 3, Crysis etc.
Bedankt!
Ik ben een pc aan het samenstellen voor persoonlijk game gebruik t.w.v €1200,-
Geen randapparatuur, excl. assemblagekosten (alternate).
Dit is wat ik heb uitgezocht:
- AMD FX-6100 (word misschien een FX-8150.. Is 8 cores wel handig i.v.m compibaliteit?)
- XFX HD6970
- Corsair 8 GB DDR3-1333 Kit
- Corsair CMPSU-800G
- ASRock Fatal1ty 990FX Professional
- Corsair CSSD-F120GB3-BK (120GB SSD)
- LiteOn IHAS124 Gewoon simpel.
- Enermax SpineRex
- Microsoft Windows 7 Home Premium 64-Bit
Kosten: €1.187,38 excl. assemblagekosten (€55,-)
Mijn vraag nu: Als we kijken naar de behuizing en de voeding, moet de voeding met de ventilator naar beneden wijzen (de vloer). Het probleem is dat ik op mijn kamer tapijt heb liggen. Is het ondanks mijn tapijt nog mogelijk dat de voeding zijn lucht kwijt kan? De pootjes zijn niet behoorlijk hoog. Wat vinden jullie verder van het systeem? Kan de voeding ook andersom? Ik wil graag een tijd ermee gamen, denk aan GTA IV, GTA V, Battlefield 3, Crysis etc.
Bedankt!
Laatst bewerkt: