Ik wil een nieuw systeem aanschaffen maar heb er totaal geen verstand van hoe ik zo'n systeem samen moet stellen.
Is er misschien iemand die mij hierbij wil helpen door en systeem voor mij samen te stellen??
- Ik wil een pc waarmee ik de nieuwste spellen kan spellen, niet alleen nu maar ook over een paar jaar.
- verder heb ik 2 beeldschermen minimaal 19" nodig voor mijn werk.
- En omdat ik thuiswerk moet er ook een virusscanner op zitten.
- En voor mijn vrouw haar werk moet er een office pakket op komen met word excel enz.
Ik kan hem zelf niet in elkaar zetten dus dit moet ook gebeuren.
Dit alles wil ik hebben voor max. 1000 euro.
ik zat te denken om dit systeem aan te schaffen bij alternate.nl of een andere webwinkel.
De enige webwinkel waar ik al eens wat besteld heb is 4launch.nl en daar heb ik erg slechte ervaringen mee, dus hier wil ik in ieder geval niet de pc bestellen.
Alvast bedankt
Is er misschien iemand die mij hierbij wil helpen door en systeem voor mij samen te stellen??
- Ik wil een pc waarmee ik de nieuwste spellen kan spellen, niet alleen nu maar ook over een paar jaar.
- verder heb ik 2 beeldschermen minimaal 19" nodig voor mijn werk.
- En omdat ik thuiswerk moet er ook een virusscanner op zitten.
- En voor mijn vrouw haar werk moet er een office pakket op komen met word excel enz.
Ik kan hem zelf niet in elkaar zetten dus dit moet ook gebeuren.
Dit alles wil ik hebben voor max. 1000 euro.
ik zat te denken om dit systeem aan te schaffen bij alternate.nl of een andere webwinkel.
De enige webwinkel waar ik al eens wat besteld heb is 4launch.nl en daar heb ik erg slechte ervaringen mee, dus hier wil ik in ieder geval niet de pc bestellen.
Alvast bedankt