Game PC voor 1000,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeanTeck

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Ik wil een nieuw systeem aanschaffen maar heb er totaal geen verstand van hoe ik zo'n systeem samen moet stellen.

Is er misschien iemand die mij hierbij wil helpen door en systeem voor mij samen te stellen??

- Ik wil een pc waarmee ik de nieuwste spellen kan spellen, niet alleen nu maar ook over een paar jaar.
- verder heb ik 2 beeldschermen minimaal 19" nodig voor mijn werk.
- En omdat ik thuiswerk moet er ook een virusscanner op zitten.
- En voor mijn vrouw haar werk moet er een office pakket op komen met word excel enz.

Ik kan hem zelf niet in elkaar zetten dus dit moet ook gebeuren.

Dit alles wil ik hebben voor max. 1000 euro.

ik zat te denken om dit systeem aan te schaffen bij alternate.nl of een andere webwinkel.
De enige webwinkel waar ik al eens wat besteld heb is 4launch.nl en daar heb ik erg slechte ervaringen mee, dus hier wil ik in ieder geval niet de pc bestellen.

Alvast bedankt

De 2 monitortjes kosten samen ongeveer 250,-
Windows 7 home prem. 90,-
Office home / student 109,-
Virus scanner ~50

Dan ben je al snel 500,- armer en dan moet de pc nog samen gesteld worden.
Je kunt hier wel een systeem van maken, maar of je er over jaren nog steeds de nieuwste games mee kan spelen is een ander verhaal.
Een redelijke videokaart zit ook alweer tussen de 200,- en 300,- eurie.

Dan houd je al niet veel meer over. Ik zal dalijk eens gaan puzzelen voor je.

Ik heb wat betreft de prijs nog uitloop naar max. 1100 maar meer lukt echt niet.

Ben erg benieuwd of het gaat lukken

zoiets :

W7 home prem
office Home /student
virus scan / beveiliging.
2 maal monitor 19inch
Behuizing Arctic-Cooling incl 550w voeding
AMD athlon 2 X4 630 set => incl 4GB geheugen
dvd brandertje
hard disk 500GB
ATi 4870 videokaart, kan elk huidig spel perfect afspelen. (mw2 / cod4 / crisis ect)

Hier komt nog 60 (?) euro montage en verzendkosten bij.
Dan zit je totaal rond de 1050,-
Speelt komend jaar in iedergeval elk spel, maar de jaren daarna.. weet ik niet.
Upgraden kan altijd

Maar misschien heeft iemand anders ook een idee / systeem

Edit: ik zie dat ik in het voorbeeld W7 32 bit heb gekozen, dit moet 64 bit zijn om de voledige 4 GB geheugen te benutten.
de prijs hiervan is het zelfde.

Edit 2: Dit is bij Alternate

Laatst bewerkt:
Je kunt uiteraard ook Avast!, Avira of AVG gebruiken als antivirus, werkt goed en is gratis. Een besturingssysteem en Office is ook wel gratis te regelen als je begrijpt wat ik bedoel, je houdt dan meer geld over voor b.v. een betere videokaart.

Grtz

AL het software is gratis te regelen, dat is het probleem niet ;)
Maar de TS vraagt specifiek om deze pakketten, dus ik ga er even vanuit dat hij deze legaal wilt hebben.

mukkel, je hebt gelijk. ik vraag me alleen af of de TS dat wat jij en ik weten ook weet.

Grtz

Wil een van jullie ook een systeem samenstellen zonder office pakket en zonder virusscanner, ik heb nog wel een oud office pakket, en anders kan misschien 1 van jullie mij vertellen waar ik een gratis office pakket vandaan haal;)??

Vind het wel erg belangerijk dat ik voorlopig de nieuwste spellen probleemloos kan draaien.

je kunt het zelfde systeem aanhouden.
Alleen office en viruscanner eraf => heb je 160,- extra te besteden.
4870 (130,- ) omwisselen voor een ati 5850 van (260 / 280 euro)
Dan kom je totaal iets goedkoper uit, maar hebt wel een veel beter grafische kaart,

Dan kun je kwa gamen een heel stuk langer door. + de 5850 is zuiniger en ondersteund ook dx11, voor spellen in de toekomst.

Een nadeel alleen is dat de 5850 moeilijk leverbaar is.
Kaart is erg gewilt.

Laatst bewerkt:
Ik heb deze pc gevonden op de volgende site: http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thu...x?refid=inspiron-580&s=dhs&cs=nldhs1&ref=dthp

Is dit een goede pc, hij kost maar 699 euro, dus geld zat om 2 beeldschermen bij te kopen
Intel® Core™ i5 Processor 750 (2,66 GHz, 8 MB)

Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 Bit

6.144 MB 1.066 MHz Dual Channel DDR3-geheugen [3 x 2.048]

1 TB SATA-harde schijf (7.200 rpm)

16x optisch dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven)

1 GB DDR3 ATI Radeon™ HD 5450 grafische kaart

Geïntegreerde 7.1-kanaals audio

Prijs vanaf € 699

Prijzen zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten (tenzij anders vermeld)

de 5450 is een budget kaart. Niet geschikt om mee te gamen.

De i5 is wel een betere cpu, maar tijdens het gamen is de grafische kaart toch het voornaamste hardware.

Ik zal straks thuis even kijken of ik ook iets samen kan stellen met een i5

Ok dat is mooi, Dus nu heb ik alleen nog een goede gamepc incl. 2 minimaal 19" beeldschermen nodig. voor max. 1100 euro. Dat moe3t dan wel lukken toch, Is er iemand die dan iets voor mij kan samenstellen?

Het enige nadeel is dat de 5850 zo slecht te leveren is.
De gene die wel te leveren zijn 50 - 60 eurie duurder...

Of even een oude graka erin (mits de ts die heeft liggen) en dan de 5850 halen als ze wel goed leverbaar zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan