Game pc voor 800 euro 28.05.12

Status
Niet open voor verdere reacties.

3raser

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2012
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en heb al een hoop gehad aan andere threads. Ik dacht laat ik toch de vraag maar eens stellen.

Ik ben op zoek naar een game pc voor max 800 euro
Ik wil hem zelf in elkaar zetten en ik heb een versie van windows 7 klaar liggen, deze heb ik dus niet nodig.
Ook heb ik geen monitor, muis, toetsenbord etc nodig.
Ik heb er graag een ingebouwde wlan bij.
minstens 1 gb HD en een ssd als opstartpartitie als het kan
Hij komt op mijn kamer te staan maar geluid is geen probleem.

Ik wil graag games als D3 en nieuwere games zo goed mogelijk kunnen spelen.
Mijn pa kwam met sites als 4launch.com en computerland.nl, maar hier lees ik telkens azerty.nl. Ik heb er zelf weinig verstand van dus zou iemand voor mij een leuk systeem samen kunnen stellen?

alvast bedankt voor jullie hulp

Laatst bewerkt:
4launch.nl is een goede website computerland ken ik niet
azerty.nl is ook erg goed ik gebruik vooral voor het gemak met het samenstellen van een pc de website is namelijk erg overzichtelijk en niet al te duur

Hier een mooi systeem : http://azerty.nl/winkelmandje/winke...496950]=1&product[245679]=1&product[479108]=1

Dit is een intel met een intel core i5 2500 quad core cpu , hiermee kan je alle games nu en in de toekomst op maximale settings en de moederbord heeft ook de z77 chipset dus deze is future proof :) .
Er zit 8gb ram in.
Verder heb ik er naar je eisen een 1tb Hd en een SSD bij gedaan , de ssd is een crucial m4 .. dit is een van de goeie en snelle ssd's die er zijn met 128 gb kan je er naast windows ook de meest gebruikte games en programma's op zetten.
Voor games zit er een Radeon HD6870 videokaart bij , hiermee kan je alle games op high spelen.
De kast is een cooler master elite 430 .. deze is een goeie kast met goeie koeling en er past ook waterkoeling in als je dit later wilt , ook heb ik voor je CPU een aftermarket cooler bij gedaan om dat deze met de standaard cooler te heet wordt en dus minder lang mee gaat.

Al met al inc bracket en voeding zit (zo goed als .. ) op 800 euro.

___________________________________ EDIT ; hier moet nog een dvd bij http://azerty.nl/winkelmandje/winke...245679]=1&product[479108]=1&product[477517]=1
dan kom je 20 euro duurder uit maar is je systeem wel compleet , ik was hem vergeten erbij te doen :P

Laatst bewerkt:
Hier een mooi systeem : http://azerty.nl/winkelmandje/winke...496950]=1&product[245679]=1&product[479108]=1

Dit is een intel met een intel core i5 2500 quad core cpu , hiermee kan je alle games nu en in de toekomst op maximale settings en de moederbord heeft ook de z77 chipset dus deze is future proof :) .
Er zit 8gb ram in.
Verder heb ik er naar je eisen een 1tb Hd en een SSD bij gedaan , de ssd is een crucial m4 .. dit is een van de goeie en snelle ssd's die er zijn met 128 gb kan je er naast windows ook de meest gebruikte games en programma's op zetten.
Voor games zit er een Radeon HD6870 videokaart bij , hiermee kan je alle games op high spelen.
De kast is een cooler master elite 430 .. deze is een goeie kast met goeie koeling en er past ook waterkoeling in als je dit later wilt , ook heb ik voor je CPU een aftermarket cooler bij gedaan om dat deze met de standaard cooler te heet wordt en dus minder lang mee gaat.

___________________________________ EDIT ; hier moet nog een dvd bij http://azerty.nl/winkelmandje/winke...245679]=1&product[479108]=1&product[477517]=1
dan kom je 20 euro duurder uit maar is je systeem wel compleet , ik was hem vergeten erbij te doen :P

super bedankt voor je snelle reactie

Laatst bewerkt:

Er zit 8gb ram in.

Mooi systeem, maar zou je niet voor een Ivy Bridge processor gaan als je toch een z77 bord neemt? Zo veel duurder zijn ze niet en ben je net wat meer up to date.

Hint: dubbelzijdige tape ipv ssd bracket.. is toch weer 10 hele euros :D

Oh ja msi009, volgens mij ben je de wlan vergeten. Maar das maar 20 euro erbij

Laatst bewerkt:
welke van alle processoren zijn met Ivy bridging?
de netwerkkaart heb ik ondertussen al toegevoegd

laatste vraagje

Bedankt voor de info!
mijn laatste vraag:
wie weet een goede wifi kaart?

zou ik ook een voeding van 500 watt kunnen gebruiken? of is het slimmer om de 600 watt te houden?

en heb ik iets van een pasta nodig om tussen de fan en processor te stoppen?

Laatst bewerkt:
Als je de cpu fan op de cpu monteerd dan doe je er een beetje pasta tussen die je meegeleverd krijgt bij de cpu fan.
Hou het op 600 watt want dit zal je nodig hebben en een voeding draait niet goed op 100% load dus de 600 watt is oke .

goed systeem echter haalt tweakers wel de prijzen van allemaal andere winkels
en dan moet je per product voor verzend kosten betalen dat kan redelijk duur worden
lijkt me dus slimmer om het bij 1 winkel te houden

dat komt wel goed, dit is alleen ter inventarisatie.

weet iemand een andere vergelijkbare videokaart? deze is slecht leverbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan