(Game) PC zelf laten samenstellen of een samengestelde aanschaffen? Budget € 800,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijnoo

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2012
Hallo allemaal,

Ik ben een nieuwe gebruiker (Nederlander) en ben niet helemaal thuis in de computers. Ik zie door de bomen het bos niet meer zou graag jullie hulp in willen schakelen!

Ik ben op zoek naar een pc van circa €800,- (zonder monitor en dergelijken). Het moet geschikt zijn om online shooters zoals Call of Duty op mooie grafische instellingen te kunnen spelen, zonder dat die vast loopt.

Op het internet kom ik overal al kant en klare (game) PC's tegen, maar ik vraag me af of ik misschien niet beter zelf een computer kan samenstellen op het internet en of dit goedkoper is.

Ik heb geen verstand van computer onderdelen, ik hoop dat jullie wat voorbeelden kunnen noemen of een link kunnen geven van een site om me op weg te helpen!

Alvast super bedankt, :thumb:

Martijn

Hallo , Hier een mooi systeem met Intel core i5 2500 <-- kan je alle games op max mee spelen samen met een mugen 2 cpu koeler om hem koel te houden ( stock koeler is niet goed genoeg , dus die kan je weggooien als je hem binnen hebt )
Een krachtige gtx 570 videokaart van nvidea gekoeld door gainward , een van de krachtigste kaarten !
Verder zit er een goed moederbord bij met socket 1155 van intel die je altijd makkelijk kan upgraden.
Ook nog 8gb ram , 500 gb harddisk en een ocz modxstream pro voor de stroom samen in een mooi mid tower aerocool kast/behuizing.

Er zit geen windows bij en hij wordt gewoon los geleverd dus je moet hem zelf inelkaar zetten en je eigen windows erop installeren.
Kijk maar wat je ervan vindt...

_----->http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[71255]=1&product[245679]=1&product[364212]=1 <---- klik

Ik denk niet als hij net een nieuwe gebruiker is in staat is om een computer in elkaar te zetten......
Mij moet je niet om hulp vragen want ik weet het ook niet...

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de snelle reactie maar ik ben inderdaad niet in staat om een computer in elkaar te zetten!
Andere sugesties nog? (:

Je topic titel zegt '' computer ZELFS SAMENSTELLEN'' of LATEN samenstellen
Dus dan ga ik er vanuit dat je het zelf kan.....

Heb jij nog windows 7 nodig ? of heb je dat zelf al ?
Als ik dit weet dan kan ik je een pc samenstellen op azerty die je kant en klaar krijgt...

Die andere goedkopere gtx 570 's zijn allemaal slecht gekoeld , dit is een van de betere op de grens nog
Het is beter om hier niet op te besparen .

Ja sorry voor de verwarring, ik wou hem dan LATEN samenstellen inderdaad. Ik durf dat zelf niet aan om te doen.

Ik heb ook geen windows 7 liggen zelf, maar dit is geen "must have" in dit geval. Dat valt wel te regelen bij andere eventueel.

@msi009: Bedankt voor je informatie, ik ben benieuwd wat eruit komt! :)

hallo, ik kan wel een pc voor je samenstellen en hem dan LATEN samenstellen.
dit kan bij alternate.
dan kan je hem zelf samenstellen en word hij voor 50 euro ofzo i nelkaar gezet.
zal ik het doen?

Voor mij is dit allemaal nieuw, ik heb nog nooit eerder een computer aangeschaft.

Het is ook mogelijk bij bijvoorbeeld: www.gamepc.nl of alianware om een game pc zelf samen te stellen die dan vervolgens door hun in elkaar wordt gezet.

Zouden jullie mij misschien kunnen vertellen waarom een Intel Game PC (€699,-) wel of niet goed zou zijn? En wat ik eventueel zou moeten upgraden?

Alternate is vrij duur, azerty is iets goedkoper en met de actie code van helpmij krijg je nog 10 euro korting ^^ :) kost zo'n 59 euro bij alternate 55 en met de 10 euro korting is azerty dus goedkoper en de onderdelen zijn een stuk goedkoper bij azerty.

bij die site si het allemaal veel duurder bij die intel pc die je voorstelde is de videokaart minder krachtig (zou bij jou configuratie van azerty ong. 100 euro misschien meer schelen) en de cpu is een I5 met minder ghz en het is een minder goed moederbord...... dus ze vragen in verhouding nog al wat geld voor die configuratie. Maar het is natuurlijk wel goed mogelijk om daarmee te game ^^ maar je zou met msi's systeem van het begin een sneller systeem hebben

En ook bij die van gamepc zit er gewoon een standaard cooler op, dat kan natuurlijk wel maar als je een ander van bijv. scythe ofzo erop zet gaat je I5 een stuk langer mee! en wordt ie minder warm natuurlijk XD

Laatst bewerkt:
Maar het voordeel is dat er al de standaard software op staat, dat zit er natuurlijk niet op azerty bij.

Ik moet bekennen dat ik geen flauw idee heb waar een computer allemaal op draait. Het is wel een leuke uitdaging om me hier een beetje in te verdiepen en dank jullie ervoor!

Bij azerty kan je dus ook je computer later bouwen, testen ze hem dan ook voor je en heb je dan ook garantie?

thanx.

@msi zorg dan wel dat je hardware kiest die aanwezig is anders kan het zo zijn dat meneer langer wacht dan een maand voor zijn pc
krijg je trouwens ook nog 10 euro korting als je helpmij steunt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan