(Game) PC zelf laten samenstellen of een samengestelde aanschaffen? Budget € 800,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijnoo

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2012
Hallo allemaal,

Ik ben een nieuwe gebruiker (Nederlander) en ben niet helemaal thuis in de computers. Ik zie door de bomen het bos niet meer zou graag jullie hulp in willen schakelen!

Ik ben op zoek naar een pc van circa €800,- (zonder monitor en dergelijken). Het moet geschikt zijn om online shooters zoals Call of Duty op mooie grafische instellingen te kunnen spelen, zonder dat die vast loopt.

Op het internet kom ik overal al kant en klare (game) PC's tegen, maar ik vraag me af of ik misschien niet beter zelf een computer kan samenstellen op het internet en of dit goedkoper is.

Ik heb geen verstand van computer onderdelen, ik hoop dat jullie wat voorbeelden kunnen noemen of een link kunnen geven van een site om me op weg te helpen!

Alvast super bedankt, :thumb:

Martijn

Hallo , Hier een mooi systeem met Intel core i5 2500 <-- kan je alle games op max mee spelen samen met een mugen 2 cpu koeler om hem koel te houden ( stock koeler is niet goed genoeg , dus die kan je weggooien als je hem binnen hebt )
Een krachtige gtx 570 videokaart van nvidea gekoeld door gainward , een van de krachtigste kaarten !
Verder zit er een goed moederbord bij met socket 1155 van intel die je altijd makkelijk kan upgraden.
Ook nog 8gb ram , 500 gb harddisk en een ocz modxstream pro voor de stroom samen in een mooi mid tower aerocool kast/behuizing.

Er zit geen windows bij en hij wordt gewoon los geleverd dus je moet hem zelf inelkaar zetten en je eigen windows erop installeren.
Kijk maar wat je ervan vindt...

_----->http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[71255]=1&product[245679]=1&product[364212]=1 <---- klik

Ik denk niet als hij net een nieuwe gebruiker is in staat is om een computer in elkaar te zetten......
Mij moet je niet om hulp vragen want ik weet het ook niet...

Laatst bewerkt door een moderator: