game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Super Freak

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
185
hallo,
ik zoek een game pc incl. toetsenbord muis en monitor (min.19'')
en heb een budget tot €800 á 900
ik kom er niet wijs uit (vind het voor mezelf te moeilijk)
weten jullie iets?
 
neem een basic2 PC (van topic pc assortimenten) dat is =/-€600,- enkel kast.
1200586749.jpg


en dan neem je een acer 19" beeldscherm en een toetsenbord en muis van logitech.
dan kom je ong op de €800,- uit
 
hallo,
ik wil niet veel zeggen, maar met een 8600 valt echt niet te game, sata dvd speler is ook geen luxe meer.
en de e4500 lijkt me ook niet meer de nieuwste.
 
nee klopt, maar jij had een erg laag budget voor een gaming pc, een 8800GT kost al gouw 250 euri en de Q6600 kost ook al 230 dus dan kom ik boven je budget uit.
de dvd brander die daar staat levert naar mijn weten, al is het pata, uitstekende prestaties
 
Laatst bewerkt:
hier mij lukt het toch wel (quad core en 8800)
pckv2.jpg

voor de sata moet nog een 2e kabel komen
 
dat is het verschil, je kan inplaats van vista ook voor xp kiezen, het was een voorbeeld! mijn systeem heeft een slechtere processor maar wel een besturingssysteem, zijn pc heeft de Q6600 binnen bedrag maar zonder besuringssysteem.
 
dan zou ik toch voor je eigen creatie gaan, ik zou voor de ram 800mhz nemen verschilt hooguit 10€€ in prijs
 
Hallo ,
[offtopic]Janwillem 5000@ Wat zit je nou te .....
je kan niet eens een pc samenstellen en je doet alsof je alles weet .
Jij komt nog met je AGP Videokaarten . [/offtopic]


[Ontopic]
Zie bijlage voor Systeem is 30 euro meer maar wel snel en je kan later nog een Videokaart erbij doen in SLI.
 

Bijlagen

  • sfdfd.JPG
    sfdfd.JPG
    68,8 KB · Weergaven: 20
Hallo ,
[offtopic]Janwillem 5000@ Wat zit je nou te .....
je kan niet eens een pc samenstellen en je doet alsof je alles weet .
Jij komt nog met je AGP Videokaarten . [/offtopic]


[Ontopic]
Zie bijlage voor Systeem is 30 euro meer maar wel snel en je kan later nog een Videokaart erbij doen in SLI.

hey,

ik ben 't hellemaal met je eens Janwillem die ***t de laatste week wel erg veel onnutige dingen :confused: en de pc die hij had samengesteld is gewoon TROEP ! janwillem blijft nog steeds maar denken dat ati kaarten beter zijn en hoe meer mb hoe beter wat een onzin vertel je allemaal. Je begint me mateloos te iriteren je geeft de mensen niet goede adviezen !


Hansschaap leuke pc heb je samengesteld :thumb:
 
Ik heb inderdaat een AGP videokaart gekozen, Dat was een grote fout, maar niet bewust. En jouw advies is niet veel professioneler. Ga klagen bij helpmij als iemand hier het recht toe heeft dan zijn zij het wel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan