Game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

assasin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Beste mensen,
Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen maar weet niet precies bij welke winkels ik zou moeten kijken en welke onderdelen nou beter zijn dan andere. Ik hoopte dat jullie mij hier mee zouden kunnen helpen.

Budget - Ik denk iets van 800/900 euro

Doel - Ik wil met de nieuwe pc vooral gamen, internetten, films kijken en beetje tekstverwerking af en toe.

Hoe belangrijk is stilte? - wel redelijk belangrijk.

Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) -Ik kan niet zelf een computer in elkaar zetten dus zou handig zijn als de winkel dat zou kunnen.

Opties: opties op welke manier?:shocked:

Besturingssysteem - Ik denk maar vista met de mogelijkheid op windows 7( heb ik iets over gehoord dat je dat er gratis bij kan krijgen)

Andere software? - Veder niet echt andere software nodig die heb ik al tot me beschikking.

Randapparatuur
Ik heb al een scherm 20 inch, toetsenbord, muis en geluids instalatie.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Hij moet wel een paar jaar mee kunnen
Als iets stuk gaat of verkeerd geleverd wil ik er wel een beetje op kunnen rekenen dat dat toch nog gebeurd als het ware.
Een draadloze adapter lijkt me ook wel handig omdat ik anders alle kabels moet door trekken door de muur.

Veder vroeg ik me af of het uit maakt of je een amd of een intel neemt? want ik hoor verhalen dat amd's heel snel warm worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan