Game-PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erecon

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2010
Hey Allemaal,

Ik zou graag wat hulp willen met mijn game-pc. Ik heb op dit moment een Medion met de volgende specs:

Intel Core 2 Quad CPU Q8300 2.5ghz

4gb ddr 2 ram geheugen

Geforce GT 220 1gb videokaart

Moederbord enzo weet ik niet.

De randappartuur is sowieso verouderd en is nog van de pc die ik hiervoor had.

Mijn vraag is nu dus ten eerste of ik hem zal upgraden of gewoon helemaal een nieuwe pc zal kopen. Daarnaast dan welke onderdelen ik met wat zou vervangen of waaruit mijn nieuwe pc zal bestaan (deze wil ik dan het liefst zelf samenstellen).

Ik wil hem het liefst eind kerstvakantie bestellen. Mijn budget tegen die tijd is tussen de eind 500 eu en de 700 eu. Maar ik zou ook nog wel 2 maandjes kunnen wachten wat het budget dan alweer met zon 190 euro kan vergroten.

Het doel is dus om er games op te spelen het liefst op maxed-settings, zonder lag en hij moet ook wel een tijdje mee kunnen dit keer (deze heb ik net een jaar). Een spel als Total War: Shogun 2 wil ik sowieso perfect kunnen spelen. Verder moet hij op draadloos internet kunnen (mn huidig pc kan dat atm) en alles er op en er aan (toetsenbord, muis, boxen, beeldscherm) Beeldscherm het liefst vanaf 19 inch.

Als er nog vragen zijn zou ik die graag willen beantwoorden.

Alvast bedankt voor degene die mij willen helpen ;)

Laters,

Erecon

Laatst bewerkt:
ik raad je aan om nog even door te sparen tot volgend jaar januari
er komen dan nieuwe cputjes uit en met dat budget van 800 euro zul je dan een prima systeempje kunnen samenstellen
je pc is wat dat betreft nog prima voor het spelen van games al hoewel je videokaart wat zwak is maar ik neem aan dat je nog wel een maand kan wachten?

Jah dat is top zoals ik al zei ga ik er sowieso eind kerstvakantie, dus begin januari iets mee doen. Maar ik wil uiteraard al een ideetje van de kosten en zo hebben. En ik ben er ook niet over uit of upgraden genoeg zijn of dat helemaal nieuw beter is.

ja dat is geheid beter

weet ook dat over een maand de prijzen al weer dusdanig veranderd zijn waardoor je weer beter spul kan kopen

ik heb dit ook aangeraden aan een ander persoon die op dit forum kwam
een pc van 800 euro die je nu samenstelt zul je over een maand weer opnieuw kunnen samen stellen met sneller en sterkere hardware

dus wacht eerst dat maandje af
geduld loont

Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Geheel mee eens.Als je nu de beslissing maakt om een maandje te wachten heeft het geen zin om nu al de nodige voorstellen/samenstellingen aan je te presenteren.Tegen die tijd begrijp ik dat je een budget hebt van 8-900 euro.Dan kan er iets samengesteld worden tegen de dan geldende prijzen en beschikbare hardware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan