Game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomtommeke

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2011
Hallo,

Ik zou graag een nieuwe game pc in elkaar steken, maar ben niet echt mee met de huidige mogelijkheden. mijn budget zou tussen de 600-700 liggen. Beeldscherm, muis en keyboard heb ik al. Hebben jullie een idee?

alvast bedankt

vul dit eens in:

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Dank je wel!

een mugen 2 is niet nodig,
hij wil hem niet extra stil en hij zegt ook nog niet te gaan overklocken,
toch ff wachten op zijn post nog...

Rustig maar, ik heb maar even wat bij elkaar geklikt wat ik zou doen voor dat geld. Laten we inderdaad eerst maar zijn reactie afwachten voor er 30 set-ups in één thread rondzwerven. Bovenstaande set-up is meer een indicatie van wat mogelijk is he ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan