game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

snipeurass

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2011
ik wou een game pc kopen op www.gamepc.nl, dit lijkt me ook een goede site.
maar ik vroeg me af of deze specs van de computer goed zijn om zware games te spelen zoals ; GTA IV, Battlefield 3, Cod, enz.

dit zijn de specs (ik ben redelijk goed op dit niveau)

•TP-Link 300MB Wifi kaart
•51-in-1 Cardreader
•Nvidia GTX570 1280MB
•2 jaar carry-in (gratis service)
•DVD Brander Samsung Optical Disc Drive
•2000 GB SataIII Hardeschijf
•6144MB DDR3 Werkgeheugen Kingston
•Asus Moederbord P8H67 (rev.3)
•Standaard koeling
•Intel Core i5-2500K 3,3GHz
•550 Watt Voeding
•Gamers Behuizing Rood

(!!! Dit was mijn oude! ik ben nu aan het overwegen om deze te nemen http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?verwijder=225309)

Bedankt voor de reactie! :thumb:

Laatst bewerkt:
ik vind je video kart wat te licht en je processor mag wel een i 7 zijn vooral je video kaart

is een prima pc, videokaart is ook netjes. enige wat je nog zou kunnen veranderen is eventueel voor een i7 te kiezen, hoewel i5 prima geschikt is voor games. tevens is het een goed idee om (als die mogelijkheid er is) er een ssd in te zetten waar je windows op installeert, en de harddisk die je nu hebt als secundaire te draaien. een ssd maakt echt een gigantisch verschil.

doe overigens ook nog even een voedingcheck, want ik denk dat 600-650 toch wel optimaal zou zijn voor zon systeem.

vin d jij dat een goede video kaart 1 gb voor de neiuwste spellen heb je 3 gb nodig

Gamepc.nl?? Dat is een grote scam.. ik verwijs je door naar het BEP forum.
Trouwens, wat is de prijs van die specs? ik vind het er niet zo mooi uitzien.
Heb jij trouwens enig idee hoe makkelijk het is om zelf een pc te bouwen? Het kan je zo 200 euro schelen!

Reactie

De pc kost 1086 euro exclusief toetsenbord, muis + besturingssysteem (heb thuis nog windows 7 Pro liggen) :rolleyes:

Scam is het niet, alleen zal toch ff naar die site van jou kijken (mn neef heeft hem daar ook gekocht en volgende dag was de pc er)

Bedankt voor je reactie

Reactie

3GB ?! ben jij gek! Ik kan met zo'n video kaart de meeste spellen wel spelen hoor.
btw ik ga geen 450 euro betalen voor een videokaart waar ik niks aan heb.
Ik heb ook een budget, en ik kan mn pc altijd nog upgraden! :p

Reactie

Ik weet dat een ssd veel sneller is, maar ik vind het niet nodig om 90,- te besteden aan een snellere boot-up, en een i7 zou kunnen maar ik heb ook een budget en de pc komt nu al boven de 1000,-

Misschien is dit een dure site? :D
Als iemand nog een andere site weet wil ik dat graag horen :D

Bedankt voor de reactie!

Bouweenpc.nl ga daar maar eens vragen.
Ik zou het gewoon zo doen:
AMD processor (x4 OF X6) (tussen de 200 en de 250 euro in)
GTX560 TI (tussen 100 en 200 euro)
SSD (OCZ)
HDD (Samsung spinpoint F3, de goedkoopste met de beste prijs/kwaliteit ratio)
Moederbord? Doe maar gewoon een ASUS, dan heb je altijd een goeie.
En een goedkope kast + Een 700W voeding.

Een SSD heb je echt nodig, je zal er geen spijt van krijgen!!
Ik zal even een winkelmandje voor je maken.

EDIT: winkelmandje? http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[225309]=2&product[80156]=1&product[245679]=1
dan houd je nog aardig wat geld over, en hetis een geweldig snel systeem!

Laatst bewerkt:
@groentje / @djAron

jongens, als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan liever niks. geheugen heeft erg weinig te maken met hoe goed een video kaart is... als jij een 1gb video kaart koopt, de 570 die snipeurass noemt bijvoorbeeld, ben je VEEL beter uit dan een ati 6950 van 2gb.

geheugen zegt echt niet veel over hoe goed je videokaart is, ik heb zelf de gtx 560 1GB (voorganger van de 570) en ik draai de nieuwste games, op full hd resolutie, op de hoogste kwaliteit...

pas wanneer jij meerdere schermen op full hd wilt aansluiten op je pc heb je baat aan meer geheugen. ik zou zelfs zeggen dat deze 570 kaart wellicht TE goed is, en je met een gtx 560 1gb of ati 6950 1gb perfect beeld hebt.

Laatst bewerkt:
wat dacht je hiervan?

http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=1079879908

je kan de videokaart nog vervangen voor je 570, maar is naar mijn mening weggegooid geld. ik geef je wel de tip om voor de i7 2600k te gaan ipv i5, scheelt niet eens veel in prijs. mocht je nog geld overhebben, zet er dan echt een ssd in!

trouwens, de boel zelf in elkaar zetten is veel leuker ;)

i5 is inderdaad genoeg, maargoed als je toch geld uitgeeft kan je beter ietsjes meer uitgeven en dan meteen state of art hebben... maargoed das slechts mijn mening, i5 is inderdaad ook prima (zie mijn eerste mandje).

ik kan jouw mand helaas niet zien hessel, je moet kennelijk een account hebben, wellicht kan je screenshot maken.

Snipeurass

Ja allemaal leuk die winkelwagentjes, maar ik heb wel geen verstand van pc's bouwen. :o
Weet niemand een goede/goedkope site die meteen je pc samenstelt?
heeft verder iemand ervaringen met gamepc.nl? :confused:

Dude het is heel makkelijk.. Alles sluit zo op elkaar aan. En ooit gehoord van youtube en google? Het is echt veel voordeliger om het zelf samen te stellen.
En je weet tegelijkertijd wat er allemaal in je pc zit :D (mijn broer weet dat niet, dus hij is ook niet zo voorzichtig met zn pc.)
Gewoon mijn winkelmandje doen, het kost minder dan 1100 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan