Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

QuickRulez

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2015
Hallo mensen van Helpmij,

Ik ben aan het sparen voor een nieuwe setup om te gamen, Dus inclusief Monitor, Muis, Keyboard, Muismat, Headset en niet te vergeten de computer.
Ik heb dus een computer samen gesteld maar weet niet of alles goed bij elkaar past en ik zag dat veel waarschijnlijk dat wel weten,

Dit is dan de computer :

Kast : Corsair T780 Big Tower
Processor : Intel Core i7 4790K
Moederbord : MSI Z97 GAMING 5
Grafische Kaart : MSI Geforce GTX 980 Gaming 4GB
RAM Geheugen : Corsair 16 GB DDR3-1600 Kit
Harde schijf : Western Digital Black, 2 TB Harde schijf
SSD : Samsung 850 EVO, 250 GB SSD
Processorkoeler : Corsair Hydro Series H100i
Voeding : Corsair RM750, Voeding

Dit is dan de spullen :
Razer Deathadder Chroma
Razer Kraken 7.1 Chroma
Razer Blackwidow Chroma
Razer Firefly
[3 keer] BenQ 24" Gaming Monitor RL2455HM

Ik ben fan van Razer en kleuren in me setup :p

Dus is dit allemaal goed en past dit bij elkaar?

Mvg, QuickRulez

Hallo, bedankt voor je reactie,
Ik ben van plan om te gaan renderen en die voeding heb ik voor mogenlijke uitbreidingen

En ja, ik vind grote kasten mooi vooral met een raampje met led erin :)

Mvg, QuickRulez

kun je niet beter voor skylake gaan dan?
is net nieuw uit gekomen en heeft DDR4 support als je het geld er voor hebt dat gewoon doen.

Mag ik vragen wat daar het voordeel aan heeft? Want weet niet echt wat het is :p

Dat is een nieuwe processor soort en je kan er sneller RAM geheugen bij gebruiken
Maar dan moet je moederbord processor en ram wel allemaal veranderen

Oh dus kom je zeker duurder uit, want dit wat ik nu heb zit echter iets boven me budget,

hoeft niet perse ik zal zo ff kijken hoe duur dat precies is want het is nog niet zo lang uit

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Lijkt me dan handig om even je budget te melden is altijd makkelijk;)

Maar anders hier even een voorzet

Doe hier de randapparatuur bij en je hebt een game pc van nieuwste generatie zoiets als je al had ,alleen ik zou het zo doen even goedkoper maar denk wat beter merk hardware .

Laatst bewerkt:
Hallo ! Mijn budget is rond de €2,500 inclusief 3 monitors, muis en muismat (Die ik al had gekozen) Het toetsenboord en Headset heb ik al :)

Hoi,

dan zal je net redden denk ik zie mij twee linkje in vorig bericht

Hoi,

Ik denk kwa prijsverhouding je dan beter voor een I7 4790K kan gaan. Iets duurder als de gekozen skylake I5 processor, maar wel sneller. De nieuwe RAM van 2133mhz heeft totaal geen nut dan de huidige DDR3. Al zou het op Latency 9 werken, wat niet het geval is. Het werkt op Latency 14, in theorie zou het dan even of net iets sneller zijn dan een 1600Mhz latency 9 module. Ga je voor 1600Mhz latency 7 zou dan misschien nog wel sneller zijn. Naast het feit dat de moederbordjes toch echt voordeliger zijn.

Groetjes Sander

Hoi,

Al zat ik er niet veel naast gezien deze maar was ook maar een voorzet:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan