Game pc'tje advies gevraagt

Status
Niet open voor verdere reacties.

SnorVis

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2012
Hey allemaal, ik heb zelf een pc samengesteld en ik wou jullie graag vragen wat jullie ervan vinden. Heb het nog nooit eerder gedaan dus wil graag weten of alles klopt en of ik niks mis. Voornamelijkste doel van de pc is om te gamen. Budget is rond de 700 euro. Link: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...239784]=1&product[541743]=1&product[469644]=1

Ik heb al een hdd, kaartlezer en dvd lezer.
Alvast bedankt, :)
Maarten

Laatst bewerkt:
Naamloos.png ik zou ook zo iets als dit doen die video kaart let niet op call of duty maar dit is mijn computer en hij is goed met games

Niet letten op damianvera, het systeem wat je hebt samengesteld is vele malen beter dan zijn pc ;)

Mooi, maar ik denk niet dat die voeding genoeg zal zij als je ook nog gaat overclocken. Als je alleen wil gamen zou ik voor minder cpu maar voor meer gpu gaan.
Neem toch maar het moederbord dat k1pje voorstelde.

Laatst bewerkt:
Nu kan je wel niet overclocken, maar het is wel beter dan diegene die jij had voorgesteld.

Laatst bewerkt:
Ik wou zoiezo niet echt gaan overklokken vind het een beetje eng met dure computer onderdelen zelf bezig te zijn :P Moet ik bij jouw set up nog de Z75 vervangen door de Z77? Of maakt dat niet uit als ik niet ga overclocken. Wil er later nog wel een Ssd in gooien weet niet of dat nog uitmaakt voor het moederbord.

Ga je het zelf ineenzetten? Anders zal het nog 50 euro meer kosten, dan moet je een HD 7870 nemen.

Je moet een ander moederbord nemen, MSI H77 G43 want je gaat toch niet overclocken.

Hij moet gewoon bij de z77 chipset blijven. Deze chipset is geschikt om over te clocken, maar dat hoef je niet te doen. Tevens biedt de z77 chipset nog veel meer features die de h77 chipset niet heeft. Dus gewoon de z77 chipset kiezen, deze heeft demeeste opties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan