Game prestatie minder na reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milad100

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2012
Berichten
21
Beste mensen,

Ik speel al een tijdje een spel genaamd League of legends op me laptopp. Dit spel kon ik wel alles op medium draaien met een maximale 60 fps (als het drukker wordt daalt het wel tot 50). Echter besloot ik me laptop even te resetten omdat het echt vol zat. Maar ik heb LoL dus opnieuw gedownload en probeer het te spelen, maar om een of ander reden presteer ik veel slechter nu, ik haal op zowel high medium als low de 50 fps niet, wat ook nog eens tot 30 kan dalen. Hetzelfde op zowel hoog als laag resolutie, ik vind dit wel een beetje vreemd.
Laptop heeft een geforce gt 640m 1gb kaart, daarnaast keek ik ook naar updates voor me graphic card, zowel de configuratiescherm van nvidia, als de nvidia site en de stuurprogramma van apparaatbeheer graphic card raden elk een ander drive update aan (?)

Ik hoop dat jullie een oplossing voor dit probleem hebben !
 
Yep ik heb de driver geupdate, alleen lijkt dat ook niet te helpen. Ook bij andere games daalt de fps op hetzelfde manier ongeacht het op high mid of low staat, ik vind dit vreemd want dit was er eerst niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan