Game Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Apparaatbeheer in xp: rechtsklik op deze computer --> eigenschappen --> apparaatbeheer

Pin me er niet op vast, draai zelf vista. Ben niet 100% zeker of het klopt.

Tot nu toe vind ik niet echt vraagtekens of problemen, oke nog niet alles doorzocht, maar wel veel dingen zeg:O

?

Is gewoon een lijst waar een vraagteken voor staat als de driver niet is geinstalleerd of een uitroepteken als de driver niet juist is geinstalleerd.

En het niet echt vinden van iets, wat is dat? Het is er of wel of niet.

?

Is gewoon een lijst waar een vraagteken voor staat als de driver niet is geinstalleerd of een uitroepteken als de driver niet juist is geinstalleerd.

En het niet echt vinden van iets, wat is dat? Het is er of wel of niet.

Mwah, ik kan gewoon geen verschil simpelweg vinden vergeleken met me oude pc, qua pictogrammen etc. (Uhm, behalve dan de namen natuurlijk xD)

Pictogrammen?

Sorry maar ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt. Apparaatbeheer ziet eruit als een lijst met tekst. En daarvoor eventueel een vraagteken of uitroepteken als er iets niet klopt.

Zit je uberhaubt in apparaatbeheer?

En staan er nu wel of geen vraagtekens? Das simpelweg een ja of nee antwoord.

Pictogrammen?

Sorry maar ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt. Apparaatbeheer ziet eruit als een lijst met tekst. En daarvoor eventueel een vraagteken of uitroepteken als er iets niet klopt.

Zit je uberhaubt in apparaatbeheer?

En staan er nu wel of geen vraagtekens? Das simpelweg een ja of nee antwoord.

Nou, bij mij dus niet, staan hele kleine pictogrammetjes van hoe dat gedoe eruit ziet. En daarnaast staat de tekst en ja, wat het is. En ik weet dat zkr want volgde jou aanwijzingen, zie geen een vraag.

Apparaatbeheer in xp: rechtsklik op deze computer --> eigenschappen --> apparaatbeheer

Pin me er niet op vast, draai zelf vista. Ben niet 100% zeker of het klopt.

correct me if i'm wrong

is het niet rechtermuisknop op deze computer -> beheren -> apparaatbeheer

owke kan je daar een printscreen van maken?

Jap, hier is die:

http://img7.imageshack.us/img7/6254/naamloosyai.png
naamloosyai.png

Nou inderdaad, daar is niets mis.

Blijft echter de vraag waarom je steeds die melding krijgt. En dat zou ik nu echt niet meer weten.

Nou inderdaad, daar is niets mis.

Blijft echter de vraag waarom je steeds die melding krijgt. En dat zou ik nu echt niet meer weten.

Ja, er is idd niks mis, wat het nog meer verwarrender maakt dan het al is.
Tevens is de CD niet echt beschadigd, misschien 1 klein krasje (maar goed, dan hoorde Rollercoaster Tycoon 2 helemaal niet meer te werken, zit zelfs een hele kras op die aardig diep zit). En daarbij, de rest van de EA games werken wel (Sim City/Sims 2). Raar.

Iemand anders de oplossing?

Update:

Ik heb op google ff verder gezocht en kwam verschillende links tegen.

Eentje daarvan was dat ik een map genaamd Installshield moest deleten.
Ik kan hem nergens op mijn pc vinden. Dus, die kan ik niet deleten.

En toen hadden ze een idee, om een programma te installeren, nou ik ben het aan het proberen. Maar goed, zit vast weer een virus op.

Daarna kreeg ik van de reparateur te horen, die dus in de pc wereld zit, dat ik moest kijken, naar de compatibiliteit, nou die staat duidelijk gewoon op XP, want kan niks anders selecteren.

Toen herinstalleerde ik weer Windows Installer, ik moet nog me pc opnieuw starten, update komt snel.

Laatst bewerkt:
Oke weer een update...

Het blijkt dat Battlefield/Act of war het wel doen op Windows Vista.
Maar daar is amper mee te werken omdat het zo traag is.

GOED NIEUWS MENSEN!

Probleem opgelost:D AL me spellen werken weer op XP xD Geen idee hoe/waardoor/waarom, maar sinds gisteren kan ik ineens al me spellen weer installeren:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan