Game ringtones

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Source

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Weet iemand een site waar je game ringtones kan downloaden? Ik heb geen specifieke voorkeur voor een bepaalde game. Ook al vind ik wel Halo helemaal perfect voor als ringtone.

Al eens gegoogled? Op de meest simpele een voor de hand liggende zoektermen krijg je al heel bruikbare resultaten. Zeker wanneer het om heel bekende en vooral commercieel succesvolle games gaat, als Halo. Vervolgens de mp3's laden op je toestel en als ringtone instellen. Wanneer het om minder bekende games gaat, kun je het beste met het tremwoord 'theme' zoeken en naar mp3-tjes of kleine wav-jes, midi's, etc.. Ik heb zelf de muziek uit Golden Axe, Sonic en Monkey Island gevonden. Zeker de eerste twee waren zeer bekend, maar dat is wel resp. 19 en 17 jaar geleden dat ze uitkwamen. Toch gevonden. Gewoon even nadenken wat je wil, en daar naar googlen. Mocht het niet lukken, zet hier eens neer wat je zoekt, en kan ik of iemand anders ons wèl lukt.

Suggestie?

Op de site www.nakko.com kun je je eigen ringtone maken van een mp3 bestand. Aanmelden is gratis, het downloaden is gratis en ze hebben een groot databestand aan telefoon modellen en merken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan