game server maken op mijn windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

DamagedA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2011
hallo

ik zou graag een game server maken van een pc (windows 7)
hij is redelijk oud en ik weet niet zeker wat er allemaal in zit

ik zou graag een half life roleplay server maken

kan iemand mij helpen?

mvg

Als je deze pc gaat gebruiken als Public server en thuis slechts een verbinding hebt van ADSL, dan kan ik je nu al vertellen dat het onbegonnen werk is ( wegens lag )

Best dat je gewoon een gameserver huurt of ergens een VPS / dedicated server huurt

Hmm oude pc en windows 7 gaan zoiezo al niet werken.

Als je een dedicated server thuis wilt moet je minimaal al een goede verbinding hebben.
Het hoogste wat je kan krijgen dus....

Ikzelf heb een hp proliant dl380 Rackserver g3 uit een datacenter 2x dual core 2.4 xeon en 4gb memory op windows server 2003 met 120/10mbit upc verbinding.
Ik draai hier soldier of fortune 1, soldier of fortune 2, cod1, cod2, cod4, quake3,cs 1.6 bvb op.

Wil je zoiets hebben maar wil je windows 7 of xp erop hebben dan moet je toch gaan denken aan een nieuwere server. Een g5 g6 g7 g8 ligt eraan wat jij kan betalen voor een server g8 is prijzig click me! dus reken maar uit.
Stroomverbruik wil je ook op letten.

Plus het OS: jij zegt win7...

De mijne kan alleen linux win2k of win_serv_2003 op draaien.
Tevens zit er maar een 8mb videokaart in dus kan je alleen dedicated een server starten.

Mocht je sof2 hebben en willen draaien kan ik je daarmee wel helpen.
cod4 ook nog, de rest zou ik moeten uitzoeken.

Dat wil zeggen ik krijg het allemaal wel aan de praat maar verder moet je zelf mods ed installeren.

Of idd gewoon een server huren waarop je kan ftp en en administratief bezig kan zijn.
Ook een oplossing is iemand van familie met bedrijf vragen of je het daar mag draaien want die pc's staan altijd aan.

Voor vragen mbt cod4 en sof2 en quake 3 sof1 kan je me bereiken op |BSE|BloodSweatEffort

Op een gewoon pctje kan dit ook wel ligt eraan wat jij erin hebt zitten.

p4 3.0 ht of dual core anders houd het op hoor.

Succes ermee!!

Vraag gesloten wegens inbraak en omdat er door TS niet meer op gereageerd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan