Game spelen zonder CD zonder downloads?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefann

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Hallo,

Kheb aardig wat games thuis liggen o.a the Medal of Honor 10th Anniversery met 7 disks erin die half over elkaar liggen.. Nu vind ik het zwaar irritant om elke keer die disks eruit en erin te plaatsen dus weet iemand hoe ik ze kan spelen zonder disks? Ik weet dat je met Game Jackel dat kan doen maar kdoe het het liefst gratis ;) Er is ook nog n ander progammatje (Deamon Tools) maar daarvoor moet de hele tijd cracks enzo downloaden :confused:

Alle reacties zijn welkom!
Stefan

je kan 'fixes' downloaden voor no-cd
Dat zijn plaatsvervangende bestandjes, waardoor je de cd niet meer nodig hebt.
Ik weet niet of ik hier een link mag zetten.

Dus google maar op "no-cd fixes"

Met een link verwijs je naar Warez. Mag dus niet.

Ok bedankt :) Moet ik doe gewoon bij de rest opslaan, bijv. "C:\Program Files\Electronic Arts\Medal of Honor Airborne of gewoon onder mijn documenten?

Die no-cd fix is een crack...

En voor zover ik weet is het gebruiken van een crack de enige mogelijkheid (gratis) om geen gebruik te hoeven maken van de cd zelf.

Een crack plaats je over het originele opstartbestand van het spel waar deze voor bedoelt is.

Het werkt niet :( Ik heb dit nu geprobeerd en hij slaat het op als .rar bestand maar ik kan hem daarna niet meer vinden op mn PC? Als ik hem dan nog een keer wil downloaden zie ik hem ineens wil staan..

Heel veel no-cd cracks werken niet of het zijn virussen dus kijk uit.
Zelf gebruik ik wel is daemon-tools (als ik spelletjes heb gedownload:o) dat werkt dus ook bij normale games denk ik:)
Probeer maar en met daemon tools hoef je alleen maar het progje te installeren

Succes:thumb:

Dan nog heb je met de meeste games een no cd crack nodig fonsy, dus die vlieger gaat niet op helaas. Deamon geeft dan ook de melding dat ergeen schijf is geplaatst.

Dan zou je geen no-cd crack moeten downloaden maar gewoon een crack die je download voor de gespecificeerde game (doe ik ook wel is) meestal download ik die via the ---- (weet nie of ik dat mag zeggen) en download ik via torrents.;)

want je kan nooit 1 cd crack hebbe voor een collection denk ik :p

Laatst bewerkt door een moderator:
@fonsy een no-cd crack is voor een specifiek spel... Geen idee waarom jij daar een verschil in ziet. Ik geef immers aan dat een crack alleen gebruikt kan worden voor het spel waarvoor deze bestemd is...

Wat wel klopt is dat 1 crack voor alles niet bestaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan