Game systeem samenstellen (rond 700/900 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiz

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2011
Berichten
48
Hallo, ik heb een poosje geleden mijn oude pc laten upgraden. Alleen ben ik binnenkort jarig en krijg ik van mijn ouders een totaal nieuw computersysteem. Mijn oude computer die ik pas had geupgraded geef ik dan aan mijn broertje. Alleen ik heb al op meerdere sites gekeken zoals op ''www.azerty.nl''. Maar ik ben niet echt een genie op dit gebied, dus hopelijk kunnen mensen mij helpen om zo samen een goed systeem te krijgen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de volgende eisen:


Budget - 700/900 euro.

Doel - Games zoals modernwarfare en battlefield 3 op hoog kunnen spelen als dat mogelijk is met dit budget. Uitbreidingmogelijkheden voor eventuele upgrades die later misschien van toepassing zijn.

Omgeving -Het hoeft voor mij niet persé een stille pc te zijn, maar het moet natuurlijk niet zijn dat ik er hoofdpijn van krijg:p

Assemblage -Ik heb hier geen ervaring mee dus ik vind het niet erg om hem gelijk door het bedrijf in elkaar te laten zetten.

Besturingssysteem
- Als dit in mijn budget past zou ik het graag erbij willen hebben (windows 7 64 bit)

Opties / randapparatuur -over een muis, toetsenbord en monitor beschik ik al.

Ik weet niet of het mogelijk is om met dit bedrag spellen zoals ik hierboven beschreven heb op high te kunnen spelen. Zo niet, zou dit dan vermeld kunnen worden?




Alvast bedankt,
 
Ik weet niet of dit systeem wat hieronder staat goed genoeg zal zijn?

Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
Serial ATA harde schijven

Cooler Master CM 690 II Advanced
Towers

Scythe Shuriken Rev. B
Processorkoeling

Intel Core i7 2600K Boxed of i5 2500k
Intel Core

Corsair Enthusiast TX750M
Voedingen

OCZ Agility 3 SATA III 2.5" SSD 120GB
Solid State Drives

Adata AD3U1333C4G9-2
DDR3 SDRAM

Sapphire HD6950 Dirt3 Edition
Radeon HD6xxx Serie

Gigabyte GA-Z68AP-D3
Socket 1155 moederborden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan