Game te groot voor dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

hugosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Berichten
36
Ik download brand al een tijdje mijn spellen voor de xbox 360.
Er is nooit wat fout gegaan, maar nu heb ik het volgende probleem.

Ik heb een game gedownload maar dit bestand is groter dan de grootte van de DVD.
De game is 8,13 GB en de DVD 7,96 GB groot.
Ik gebruik Verbatim 8X DVD+R DL

Weet iemand hoe ik deze game toch op een DVD kan krijgen?

Mvg Hugo

Ik brand deze game's alleen maar als back-up van me gekochte games, dus het is niet illegaal.
 
die zijn er volgens mij niet, en als ze er zijn dan kun je er geen games op branden voor de xbox...
 
soms krijg je veel rotsooi mee met het downloaden probeer dat eruit te vissen helpt ook wel denk ik
 
dat kan niet, heb een .iso bestand van 8,13 GB en dat is het hele spel dus kan er niks meer uit halen.
 
er zijn ook dual layer dvd's van 240 min/8,5GB....
 
die heb ik ook, maar in het echt is het eigenlijk maar 7,96 GB
 
;) Probeer maar met '' Media Range 8,5 GB DVD +R DL > schijf type, en bij Nero ook overburn inschakelen..... of zo zal lukken ?? :D
--------------
1)-Je opent Nero Burning rom

2)-Klik je bovenaan bestand en neem je optie voorkeuren

3)-Klik op optie expertfuncties !!

En dan kan je '' Nero-Overburn inschakelen ....:thumb:
 
Overburn gaat dat waarschijnlijk niet oplossen. Daarmee krijg je nog wel een beetje extra data op dat schijfje geperst, maar 200MB?.

Bekijk de inhoud van die .iso eens... misschien valt er nog wel een een ander uit te slopen. Zitten er trailers of demo's in van andere games ofzo? Gooi die weg om van de overtollige data af te komen.
 
ik moet de games branden met img burn om het beste resultaat te krijgen.
heb hier bijvoorbeeld ook een user specified layerbreak ingesteld speciaal voor xbox games en brand met een snelheid van 2,4X.

heb net even in de iso gekeken met power iso, maar als ik bijvoorbeld het bestandje system update er uit haal, wat maar 16 kb groot lijkt te zijn, wordt de hele iso met ong 7,8 gb verkleind.
dus dat werkt ook niet
ben nu aan het kijken of ik hem kan shrinken.
 
heb het geshrinkt, maar dan kan ik het bestand niet branden en is het nog steeds 8,01 gb groot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan