Game Tester worden, kan dat nog tegenwoordig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of het vandaag de dag nog mogelijk was om Game tester te worden?

Het zou voor mij een goede keus zijn aangezien ik niet veel kan doen wegens beperkingen en ik toch heel veel aan het gamen ben.

Als iemand meer info heeft hierover laat het me dan weten?

Alvast bedankt
 
Het was meer dat ik het me opeens afvroeg of dit tegenwoordig nog mogelijk was, het is niet dat ik er serieus iets mee wil doen ofzo, maar vroeg het me af of je tegenwoordig nog bij kunt verdienen als game tester.
 
Nope :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.
Zoek anders even via google op bijvoorbeeld

freelance game tester

Tardis
 
Zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.
Zoek anders even via google op bijvoorbeeld

freelance game tester

Tardis

Hoeveel bedrijven ken jij die zich in NL bezig houden met video games ? Geloof me, dat zijn er niet zo bar veel hoor ;)
 
er wordt nog altijd gebruik gemaakt van beta testers die games testen, maar,
zoals Phr3ak al zei, in nederland zijn nog maar bar weinig serieuse game companies.
daarbij komt, als je als beta tester aan het werk kunt dan is het niet zo dat je die game
krijgt toegestuurd, of kunt downloaden. die moet je dan daar testen, je zult dan dus naar
het buitenland moeten om het te testen, wat in jou geval dus uiterst onhandig is daar je
schreef beperkingen te hebben. maar, het vak betatester bestaat nog altijd, en betaal
inderdaad, al zal dat niet veel zijn.
mocht je toch eens willen kijken of je in aanmerking komt dan zou ik gewoon even wat
mailtjes sturen naar maatschapijen als ik jou was.

succes,

leon
 
Hoeveel bedrijven ken jij die zich in NL bezig houden met video games ? Geloof me, dat zijn er niet zo bar veel hoor ;)

Of dat zo is of niet interesseert me niet en is irrelevant voor de vraagstelling.
Alles is mogelijk en als je dan botweg reageert met "Nope" dan kun je beter helemaal niet reageren.
Zo'n reactie draagt namelijk niets bij en is dus non-informatie.

Tardis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan