Game & videobewerkings PC €1500

Status
Niet open voor verdere reacties.

JopJop12

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2011
Hallo,
Ik wil een nieuwe pc aanschaffen, en daar heb ik €1500 euro voor beschikbaar.
Ik moet echt alles nieuw hebben, behalve een muis.
De doeleinden voor de pc zijn vooral gamen, en wat videobewerking.
Ik heb wel een paar eisen voor de pc:

- Cooler Master hyper 212+ CPU Cooler
- Cooler Master behuizing, en dan het liefst een HAF
- Als het kan een SSD, Alleen voor het opstarten, en dan een TB hdd erbij ofzo, in ieder
geval genoeg schijfruimte.
- 8 GB RAM
- En heel misschien 2 monitoren, dan rond de 22"

Alvast bedankt!

P.S.
Zijn er nog dingen die ik beter kan veranderen aan mijn eigen eisen?
Bvd!

Dankje voor je reactie, heb het net even gelezen en heeft me weer wat nieuwe inzichten gebracht. Zijn er misschien nog andere mensen die suggesties hebben?

Hardeschijven zijn in prijs verdubbeld. Een TB kost ipv. 50 euro nu al bijna 100 euro. Iets om rekening mee te houden.

Thailand is de op een na grootste exporteur van hardeschijven, veel fabrikanten hebben daar fabrieken zitten. Dus veel hardeschijven zijn zowat in prijs verdubbeld ja omdat het aanbod nu ineens zo beperkt is. Zou verstandig zijn nog even te wachten tot de prijzen wat gedaald zijn, scheelt je al gauw € 50,- ofzo, dat kun je dan weer uitgeven aan wat anders :)

Het is nog geen systeem dat ik over een maand ga kopen ofzo, ik moet nog wel ff sparen. Heb je misschien even tijd om een goed systeempje samen te stellen?

Misschien kun je uitgaan van deze build. Heb eerder systemen met die hardware gebouwd en kan in principe alles aan. er zitten twee monitoren, windows 7 en een sidewinder toetsenbord bij. verder heb je nog zo'n 140 euro over op je budget voor een leuk speakersetje ofzo.

Als koeling wel voor een mugen 3 gekozen. Simpelweg omdat er geen betere luchtkoelers zijn.

Laatst bewerkt:
Lekker systeempje, misschien zal ik het nog wel wat aanpassen naar eigen smaak, maar toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan