Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het spel gewoon kopen. Wij gaan geen advies geven hoe je illegale spellen moet opstarten.
GTA:SA (of VC) is echt niet zo duur meer. Misschien een euro of 10.
Warez:
* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.
- Downloaden van spellen (software in het algemeen) is niet legaal in Nederland.
- In de regels staat:
Dus het is hier sowieso niet toegestaan. Dit topic zal dan ook gesloten worden door een collega mod.
-Ik ben nog geen 16
-downloaden is niet illegaal in Nederland
-downloaden is net zo makkelijk
En dat heeft ermee te maken omdat?
Klopt maar wegens het auteursrecht wat er op het spel zit mag je geen aanpassingen er aan doen.... en dus krijg je de melding dat je de cd erin moet stoppen aangezien het spel daarop controleerd.
Och als je het spel vandaag gekocht had had je het nu al kunnen spelen. nu moet je eerst een forum op om te vragen hoe je het spel moet gebruiken,,,,, dus wat is er nou makkelijker.
Maar om op je originele vraag terug te komen.
Zoek in je download even naar een map die de naam van de groep heeft die dit illegale kopietje heeft uitgebracht
wat dat er me te maken heeft? GTA is vanaf 16 jaar...
Nu weet ik dat de overheid in nederland de winkels daar beter op wil laten controleren maar volgens mij is dat nog niet zo ver.
Tenzij het dan niet mag van je ouders maar ja dan zou je deze download ook niet mogen gebruiken
Gaat erom dat het om illegaal software gaat namsob en je op deze forum je hiermee helpen is niet toegestaan.
@beide Moderators in dit topic en @Drjones.(waarbij ik me afvraag waarom die reageert als er al 2mods inzitten in dit topic)...
Waarom zou dit topic op slot moeten of gezegd worden dat men hier niet helpen kan/mag.
naar mijn weten mag je best over een oplossing praten zolang er maar geen keys,links etc etc gebruikt worden..
@ts: zoek naar een no-cd crack op het WWW
@beide Moderators in dit topic en @Drjones.(waarbij ik me afvraag waarom die reageert als er al 2mods inzitten in dit topic)...
Waarom zou dit topic op slot moeten of gezegd worden dat men hier niet helpen kan/mag.
naar mijn weten mag je best over een oplossing praten zolang er maar geen keys,links etc etc gebruikt worden..
@ts: zoek naar een no-cd crack op het WWW
Lees de bijgesloten readme, de meeste van die dingen hebben er wel een![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.