Game2Game.nl - GamersForum.Game2Game.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Game2Game

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Hej :D,

Kheb al paar jaar een Game Website, en ben enige tijd geleden helemaal opnieuw Begonnen.. Geen Cheats en Trainers enzo alleen maar Fair Spelen...

Nu zouk graag jullie commentaar willen horen.. over zowel Game2Game.nl als het Gamers Forum.

Aan de Rechterkant van Game2Game.nl wordt nog gewerkt.. Zoek daar scripts voor om Dingen uit het Forum in een .htm Pagina te plaatsen.. Kan ook eventueel zoals het nu is :D (Met Includen van Php)

VOORBEELD:
Aantal Members: *****
Aantal Posts: *****
Members Online: *****
Enz. Enz.

Iemand die hier Scripts voor heeft? Hoop het...

Ook aan de Nieuwe Template van het Forum wordt nog Gewerkt.. Zoals Nieuwe Plaatjes Bovenaan... Iemand die hier verstand van Heeft?:o

Game2Game.nl - GamersForum

Ik hoor het wel....
Groetjuhs Jeffrey :cool:

Laatst bewerkt:
game2game:
In het middelste frame krijg ik een scrollbalk, en niet een hele tekst.. dit is irritant om aan te zien..
middelframe0cv.jpg

En dit is bij elke link die ik in je menu klik...

Forum:
Als ik naar een forum ga, dan wil ik niet eerst via een beginscherm gaan, behalve als het een scherm is wat meer info bevat..
Je kan er wel via een andere link komen, maar ik dat je deze geeft dan geeft dit denk ik wel aan dat je deze ook aan andere geeft...

Het forum is voor de rest een standaard forum, dus niet veel bijzonders.

Game2Game.nl is Geoptimaliseerd voor Internet Explorer 6 of Hoger.

En Forum.. die link gebruik ik alleen voor op Promotie Doeleinden... Via site enzo ga je er rechtsstreeks naartoe :D

Aan de statistieken te zien hebben de meeste mensen MS Explorer.. dus dan ga ik niet zo doen dat die voor bijv. Firefox goed is en voor MS Explorer weer niet..

1 MS Explorer 6.x 13.914 93.46%
2 Firefox 1.x 657 4.41%
3 MS Explorer 5.x 199 1.34%
4 Mozilla 1.x 25 0.17%
5 Firefox 0.x 19 0.13%
6 Netscape 7.x 12 0.08%
7 Safari 312.x 11 0.07%
8 Onbekend 9 0.06%
9 Safari 412.x 9 0.06%
10 Cache/Proxy server 7 0.05%
11 MS Explorer 4.x 5 0.03%
12 Netscape 4.x 4 0.03%
13 BorderManager 3.x 3 0.02%
14 Safari 125.x 3 0.02%
15 Safari 85.x 3 0.02%
16 Opera 8.x 2 0.01%
17 Opera 7.x 2 0.01%
18 Safari 412 2 0.01%
19 Mozilla 0.x 1 0.01%
20 MS Explorer 7.x 1 0.01%

Mah ik wist al van dit probleempje kan der verder ook niks aan doen.. iemand nog overige opmerkingen over de Site? of Forum?

Kom op!

Een beetje webmaster zorgt natuurlijk dat niet 1 op de 20 bezoekers teleurgesteld wordt.

En zeker de webmaster van het grootste gamersforum van Nederland en België niet natuurlijk....

Overigens zie ik in IE 6 ook een scrollbar in het rechtergedeelte van game2game en da's idd niet fraai.
Waarom gebruik je niet gewoon grotere cellen?

Overigens zie je bij Firefox een afbeelding wél (als je even scrollt dan), evenals het aantal aanwezige bezoeker, en bij IE niet. Welke browser is nou beter?

Overigens zien je sites er allebei er mooi uit hoor. Ik hou erg van de kleurstelling die je gebruikt hebt voor je forum.

Erwin

PS: IE en Firefox reageren allebei soms verschillend op de codes en de ene keer is IE strikter en de andere keer Firefox.

Laatst bewerkt:
Met de Rechterkant ben ik nog Bezig... Die Scrollbalk zie ik zelf ook... Die wou ik Gister al Veranderen maar had besloten dat vandaag te doen. En weet iemand misschien ook hoe ik de site toegankelijk kan maken voor iedereen? Krijg het niet voor elkaar...

Scrollbalk Rechts is opgelost

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan