GameCloud.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoubleRR

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2008
Wij zijn sinds 8 juni van dit jaar in de lucht, en zijn al aardig goed onderweg al zeg ik het zelf.

GameCloud.nl is namelijk dé nieuwe gamesite van Nederland, met nu al 600/700 bezoekers per dag (:P).

Ik zal niet proberen jullie op dit geweldige forum wegtehalen, (hoewel we nog wel wat actieve bezoekers kunnen gebruiken:P), maar wel wil ik weten wat jullie van de website vinden, we zitten nu in V4, die sinds vorige week vrijdag online is.

gamecloud.nl

Jullie kritiek is welkom, net als positieve comments :P

Thanx,
DoubleR

ziet er inderdaad mooi uit, frisse kleuren hou ik wel van :thumb:

Thanx beide ;)

Alleen de echt actieve bezoekers vallen nog een beetje tegen :p het lijkt of de reactie's en forum posts, alleen vanuit de redactie komen :P

waarom download de site trouwens 600 items? (prolly plaatjes?) als ik erheen ga met IE6?

check screenie

Bijlagen

• blahx2.JPG
    blahx2.JPG
    4,6 KB · Weergaven: 43
*KNIP*

Wil je liever bij Team Sony of Microsoft, helaas die zitten vol. Oja iedereen die in team Sony, Nintendo en Microsoft zit komt ook automatisch in Team PC.

- DoubleR

Laatst bewerkt door een moderator:
wat levert het op? :p

btw, 'hard' schrijf je met een 't' - "nintendo hart"

aardig genant, maar een bij een te snel geschreven stukje komen die problemen :P

Op dit moment nog niets, sinds wij beginnend zijn maar wij zijn al wel met wat partijen in onderhandeling over eventuele gratis games om te reviewen. Dat is dus op dit moment de vergoeding.

Maar kom je daarvoor naar de site moet je het NIET doen, daarvoor is het nog in een te klein stadium

*KNIP*

Wil je liever bij Team Sony of Microsoft, helaas die zitten vol. Oja iedereen die in team Sony, Nintendo en Microsoft zit komt ook automatisch in Team PC.

- DoubleR

Leden werven via Helpmij is niet toegestaan, daarom bericht aangepast.

Mooie site, Joomla ?

Maar nu even serieus, als ik als vreemde op jouw site kom, dan is me niet gelijk duidelijk
waar de site nu eigenlijk over gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan