Gamecomputer MEDION

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit zijn opzich goede systemen. Maar om nu te zeggen hoelang ze mee gaan durf ik geen uitspraak op te doen. Dit is voor iedereen anders. Aangezien iedereen zijn eigen wensen heeft mbt snelheid.
Ook is de ontwikkeling zo snel dat wanneer u deze computer thuis voor het eerst heeft aangezet er al weer talloze nieuwe hardware op de markt is.

Vergelijk het maar met het weer, hoe vaak deze mensen het fout hebben.

ik denk dat hij duidenlijk heeft aan gegeven wat hij gaat doen komende 3 jaar en dat zijn zware games spelen
en wat dat betreft loopt software achter op de hardware en hoef je helemaal niet het nieuwste van het nieuwste te hebben om die games te kunnen spelen

deze pc's gaan makkelijk 3 jaar mee zonder al te veel prestatie verlies
wil je langer op high gamen dan moet je gaan denken aan een videokaart upgrade

Laatst bewerkt:
Nee ja...
de komende 3 jaar krachtige taken uit te voeren, zoals media bewerken en grote nieuwe games spelen

Nou zeg wat duidelijk maar weer, Het enige wat hieruit te halen is zo'n beetje alles

Maargoed, de industrie heeft de laatste jaren zo een opmars gemaakt met 3D Met of zonder bril, toen in 2008 zaten de mensen nog met een Pentium 4 of Dual core. (wat toen al heel wat was) en nu hebben we al de PhenomII en I7. welke 4 cores's en ieders weer 2 threads heeft. Dus wie weet hoe snel de komende 3 jaar zal zijn. In deze prijsklasse natuurlijk.

bijna niemand gebruikt 3D het slaat helemaal niet aan bij de consument van wegen die brilletjes
verder heb ik zoals eerder al gezecht dat je niet altijd het nieuwste van het nieuwste nodig hebt om game's te kunnen spelen op een degenlijke kwaliteit

kijk bijvoorbeeld naar de Core 2 Duo Processors de Q6600 kwam uit in 2008 en word nogsteeds gezien als een goede cpu om mee te gamen
en werkt prima same met videokaarten van nu

de software loopt achter zeker als je kijkt naar games een standaard pc van 600 euro kan iedere game met gemak spelen

Laatst bewerkt:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Als de TS die pc wil kopen moet hij dat doen. Er kan gewoon niet "zinnig" in de toekomst gekeken worden.
Verder loopt de Software helemaal niet achter op hardware(Men loopt achter met het gebruiken van software welke volgens hen nog goed is), Kijk maar naar de Frostbite Engine 2.0 of voor videobewerking loopt menige (Up-to-date) pc nog moeilijk te doen.

Even ter verduidelijking, ik zeg niet dat dit geen goede pc's zijn. Helemaal niet juist het zijn uitstekende systemen. Maar om nu te zeggen of ze over 3 jaar net zo up-to-date zijn is een beetje het maken van loze beloften.

oftewel
uit de lucht gegrepen

Laatst bewerkt:
en tog is het de afglopen 10 jaar wel zo geweest, PC's houden het 3 jaar vol en dan mag je ze upgraden ook al vind jij dat dit niet waar is
nogmaals je hebt niet het nieuwste van het nieuwste nodig om games te spelen
het zelfde geld voor Frostbite 2.0 die kan je namelijk ook op Medium spelen en op low

beloften of niet

software loopt wel degenlijk achter op de hardware fyi
frostbite 2.0 is de eerste game die ook echt gebruik maakt van de laatste technology
alle andere games zijn console gericht en lopen dik 5 jaar achter op de high powered tech die de pc al kan leveren

plus dat de meeste programmas Quad core gericht zijn en niet Hexacore/Octocore (was dat maar zo dan had ik nu een Phenom x 6 inplaats van een Core i5 2500)

de HD4870 bijvoorbeeld bestaat nu ook alweer dik 3 jaar kan nog iedere game met gemak op medium spelen
ik kan nog heel wat voorbeelden opnoemen

wat jij nu zecht is dat iedere gebruiker om het jaar een nieuwe pc mag gaan kopen en dat is echt uit de lucht gegrepen
een degenlijke pc houd het 3 jaar vol

Laatst bewerkt:
Het Upgraden van pc's kan maar dat staat niet in het topic. Er staat dat deze systemen de komende jaren meekunnen.

Verder is er ook niet aangegeven dat de TS accoord gaat met het spelen van zware toepassingen in de middelmaat of zelf op hele lage grafische prestaties.

Het is maar net wat men achter de PC hebt hangen, als men al meerdere beeldschermen levert dat al een deel van de GPU resources in.
Ook heeft het hebben van een 6 of 8 core wel degelijk zijn meerwaarden wanneer er meerdere applicaties worden gedraaid. Meestal als men doet aan videobewerking staan er meerdere processen open zo kan men elke instanties zijn eigen cores gebruiken. verder is het hebben van deze processors alvast een oog op de toekomst.

Verder zeg ik ook niet dat het nodig is om elk jaar een nieuwe PC te kopen. Ik zeg alleen dat ik geen uitspraak durft te doen hoe deze systemen presteren de komende jaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan