gamecomputer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamitommie

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Berichten
231
hallo,

kent iemand een site waar je een eigen (game)computer kan samenstellen. behalve ''alternate''.? Of een site die goede (game)computers verkoopt voor niet al te duur
 
Ik bestel redelijk wat systeempjes. En elke keer wanneer ik vergelijk tussen de diverse sites, komt www.coolprices.nl er elke keer het goedkoopste uit.
Ook hebben ze vaak een goede voorraad.
 
Laatst bewerkt:
Als je weet wat je zoekt en je hebt verstand van pc's bouwen kun je beter op www.tweakers.nl zoeken voor de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Succes:thumb:
 
Als je weet wat je zoekt en je hebt verstand van pc's bouwen kun je beter op www.tweakers.nl zoeken voor de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Succes:thumb:

Op Tweakers kan je idd de laagste prijzen zoeken, echter ik bekijk het als een kompleet plaatje.
Ik heb natuurlijk geen zijn om 1 systeem bij 4 leveranciers te gaan bestellen.(verzendkosten)
Met sommige onderdelen is coolprices de goedkoopste, en met sommige weer niet. Maar wanneer ik het per kompleet systeem bekijk, is hij bijna altijd de goedkoopste.

En een vlotte levering doordat ze het meeste op voorraad hebben.
 
Op Tweakers kan je idd de laagste prijzen zoeken, echter ik bekijk het als een kompleet plaatje.
Ik heb natuurlijk geen zijn om 1 systeem bij 4 leveranciers te gaan bestellen.(verzendkosten)
Met sommige onderdelen is coolprices de goedkoopste, en met sommige weer niet. Maar wanneer ik het per kompleet systeem bekijk, is hij bijna altijd de goedkoopste.

En een vlotte levering doordat ze het meeste op voorraad hebben.


klopt , zelf heb ik ook alleen maar goede ervaringen met Cool-prices dus daar heb je helemaal gelijk in. Maarja...het kan geen kwaad om verder te kijken toch? :D

Er zijn er zo veel met goede voorraad en perfecte levering , te vinden op tweakers:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan