GameCube backups Wii probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remq
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remq

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
Hallo,

Ik heb een Wii die gesoftmod is. Hierop wil ik nu GameCube backups gaan spelen maar ik stuit tegen een probleem aan. Ik heb DiosMios geïnstalleerd en probeer de GameCube spellen (Mario Kart: Double Dash en Super Smash Bros. Melee) via Configurable USB Loader te spelen.

Als ik een van de spellen op probeer te starten wordt mijn scherm zwart en geeft de TV (niet de Wii) deze melding:

Buiten bereik
H.Frequentie: 15 KHZ
V.Frequentie: 50 HZ

Mijn TV is eigenlijk geen TV, maar een monitor met ingebouwde speakers. Hij heeft dus geen TV ingang en ook geen analoge poorten. Is het mogelijk om GameCube backups te spelen op mijn TV?

Alvast bedankt!

P.S. Als het bespreken van softmodden e.d. niet is toegestaan, laat het me weten, dan zal ik dit bericht verwijderen.

Ik zou zeggen probeer het toch op een tv, en kijk de juiste instellingen op de WII eens na betrekkend op het beelduitvoer.
Bespreken over softmods mag hier wel, maar niet over het softmodden/ombouwen zelf.

Bedankt voor de reactie. Ik heb momenteel geen echte TV tot mijn beschikking en ik heb al zitten spelen met de instellingen. Zodra ik wel toegang heb tot een normale TV zal ik het nogmaals proberen. Andere tips zijn tot die tijd zeer welkom, omdat ik ze graag op mijn monitor wil spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan