Gamecube Thema

• Onderwerp starter Onderwerp starter lego
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lego

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Ik zat op de site van Nintendo te kijken toen ik een Thema van Gamecube zag. Na de installatie ervan Was alles heel leuk in combinatie met icons etc. Echter, ik wil weer het gewone standaard Thema (Windows XP). Ik heb het veranderd maar er blijven restje achter, zoals 1 muis aanwijzertje, het Internet en E-mail logo, en nog meer. Zie bijlage.
Hoe kom ik hier van af?

en de bijlage is......

probeer systeemherstel en pak een herstelpunt voor de instalatie.

Ga even naar je config scherm, Beeldscherm, Bureaublad, klik op de button Bureaublad aanpassen.
Ga naar het tabje Website en controleer even of hier nog wegsites aangevinkt zijn, zo ja haal de vinkjes eens weg en kijk of je probleem verholpen is.

Mocht dat nog niet de oplossing zijn, kijk dan eerst een op de site van micro$oft

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Withaar
Ga even naar je config scherm, Beeldscherm, Bureaublad, klik op de button Bureaublad aanpassen.
Ga naar het tabje Website en controleer even of hier nog wegsites aangevinkt zijn, zo ja haal de vinkjes eens weg en kijk of je probleem verholpen is.

Mocht dat nog niet de oplossing zijn, kijk dan eerst een op de site van micro$oft

Hmm, volgens mij zit het thema ''vast'' aan het Windows XP thema. Ik zie ook nergens hoe ik Bijvoorbeeld icoontjes van bijvoorbeeld het configuratiescherm kan aanpassen. Ik heb de file even op het internet gezien

Link: bijlage (niet aanwezig)
Nu wel aanwezig : http://www.legofun.com/helpmij.doc

Laatst bewerkt:
Ha nog bedankt maar ik ben er al achter gekomen dat er een programmatje (Nintendo Desktop Manager) op mijn pc zit waar mee ik kan switchen tussen bijde Thema's. Alles werkt weer perfect!

Bijlagen

• helpmij gelukt.jpg
    helpmij gelukt.jpg
    31,4 KB · Weergaven: 31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan