Gameinst Application werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamsi

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2008
Ik kan geen spelletjes van Zylom die ik heb gedownload meer spelen, want dan krijg ik de volgende melding.
" Gameinst Application werkt niet meer"

Ik zou 't dan horen als er 'n oplossing is gevonden, maar deze wordt nooit gevonden volgens mij, want ik krijg niks te horen.

Kent iemand dit probleem? en weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Graag duidelijke uitleg, ik ben geen superprof. op de pc.

Bedankt!

Verlopen

Zijn het Demo's of zijn ze voor geld gedownload?
Want als het Demo's zijn dan kan de try-out tijd verlopen zijn.:thumb:

Zijn het Demo's of zijn ze voor geld gedownload?
Want als het Demo's zijn dan kan de try-out tijd verlopen zijn.:thumb:

Van zylom, demo's die je 'n uur mag spelen.
Maar dat kan het niet zijn, want ik heb 't bij alle spellen. Die ik voor 't eerst download.

gameinst aplication werkt niet meer

Ik heb hetzelfde probleem:(
Ik heb altijd de spelletjes van zylom kunnen downloaden, maar nu gaat het mis zodra ik het spel wil installeren. Ik weet niet wat er veranderd is op mijn laptop. Ik heb systeemherstel al geprobeerd, een spyware gedownload.

Het zijn spellen waar ik voor heb betaald.

Wie kan mij helpen?

Als je andere programma's wel kunt downloaden en installeren neem dan contact op met Zylom.

Dit soort problemen wordt vaak veroorzaakt door een virusscanner, pop-up killer of firewall of te hoge privacy instellingen in de opties van Internet Explorer. Indien je gebruik maakt van Windows Vista vergeet dan ook de instellingen van Windows Defender niet.

Verwijder het spel dat je niet kan spelen.
Schakel daarna je virusscanner, pop-up killer en of firewall voor een moment uit en verlaag je privacy instellingen.

Je kunt het spel vervolgens opnieuw downloaden en installeren.

Als het nu wel lukt, heb je de oorzaak gevonden. Niet vergeten je virusscanner/firewall weer in te schakelen, maar misschien kun je je veiligheidsinstellingen verlagen. In sommige beveiligingsprogramma's moet je per spel toestemming verlenen om contact te maken met onze servers.

gameinst. application werkt niet meer

Ook als ik de Firewall uitzet en de virusscanner uitzet doet krijg ik nog steeds dezelfde melding. Hoe kan ik zorgen dat die Gameinst. Application weer werkt.

Wat is die Game inst. Application eigenlijk? En waar kan het door komen dat deze het niet meer doet? misschien dat ik dan achter de oorzaak kom.

Het zou ons verder helpen een oplossing te vinden als je een antwoord kan geven op de volgende vragen:

- Heb je een virusscanner? Zo ja: welke?
- Heb je een firewall? Zo ja: welke?
- Heb je een toolbar, bijvoorbeeld van Google of Yahoo? Zo ja: welke?
- Heb je een router? Dat is een verdeelkastje tussen je modem en je PC(s) en/of laptop(s) en kan ook draadloos zijn. Zo ja: welke?
- Heb je een pop-up blocker?

- Kan je het spel starten? Zo niet: wat gebeurt er dan precies?
- Gaat het spel na het starten terug naar de taakbalk of het bureaublad?
- Als het spel wel start, kan je me dan vertellen vanaf wanneer je het spel niet meer kan spelen? Wat gebeurt er dan?
- Hoe ziet het beeld er uit?
- Heb je wel geluid maar geen beeld?
- Krijg je nog een bepaalde foutmelding? Zo ja, welke? Wanneer krijg je die precies te zien?

- Welke windows versie (Vista, XP, 98, 2000, NT, etc.)heb je?
- Welke versie van Internet Explorer heb je?
- Heb je een gewoon scherm of een breedbeeld scherm? Op welke resolutie heb je je scherm ingesteld?

game application werkt niet meer

Mijn virusscanner en mijn firewall: McAfee
Toolbar; Google
Router: SMCnetworks,
Barricade 54Mbps
Wireless broadband Router
SMCWBR14-G2
pop-up blocker: volgens mij heb ik die niet

Windows Vista
Mozilla Firefox
Scherm: 33 cm x 20,5 cm (laptop, weet niet of dit breedbeeld is)
resolutie: ingesteld op hoog ( 1280 bij 800 pixels)

Als ik bijvoorbeeld Delicious: Emily's Taste of Fame Deluxe wil downloaden dan gaat het eerste deel goed, maar zodra ik op OK druk als er staat:
Het spel wordt nu op de computer geïnstalleerd met standaardinstellingen.
dan krijg ik de volgende melding van Microsift Windows:

GameInst Application werkt niet meer
U kunt online naar een oplossing voor het probleem zoeken.

vervolgens kan ik kiezen uit:
--> online naar een oplossing zoeken en dit programma sluiten
--> Het programma sluiten

daaronder kan ik kiezen; Details van probleem weergeven:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: ZGIE54A.tmp
Versie van toepassing: 1.0.0.1
Tijdstempel van toepassing: 4a1e388e
Naam van foutmodule: kernel32.dll
Versie van foutmodule: 6.0.6001.18215
Tijdstempel van foutmodule: 49953395
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00045dbe
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 1081
Aanvullende informatie 2: 543a2543965fa2c500b3f89b44eae9a0
Aanvullende informatie 3: 3d8d
Aanvullende informatie 4: 9c451ce831d5cee1604b08ca2ca20637

Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413

Ik hoop dat dit voldoende informatie is en dat u mij kan helpen bij het oplossen van het probleem.

Schakel de User Account Control uit in Vista.
Ga daarvoor naar Start -> Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts -> Klik vervolgens op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen -> vinkje weghalen en klik op OK.

Installeer het spel daarna opnieuw. Hiervoor moet je het spel eerst verwijderen van je computer.

Je kunt je spel verwijderen door in 'Configuratiescherm' te kiezen voor 'Programma's toevoegen of verwijderen'. In de weergegeven lijst kun je je spel selecteren en vervolgens 'Verwijderen'.

Je kunt het spel opnieuw downloaden en installeren via de volgende link:

www.nl.zylom.com/deluxe/allgames.jsp

Zou je eens willen kijken of het zo wel werkt?

Indien je de User Account Control van Windows Vista al succesvol hebt uitgeschakeld maar het nog niet werkt, probeer dan het volgende:

Ga naar www.nl.zylom.com/deluxe/allgames.jsp en klik op de afbeelding van het spel.

Klik dan op de link onderaan de pagina: 'Ik wil het spel downloaden voor installatie op een PC zonder Internet'. Klik dan op "Opslaan" en sla het bestand op op je bureaublad.

Klik dan met de rechter muisknop op het icoon van het spel en kies: Uitvoeren als Administrator.

Dubbelklik dan met de linker muisknop op het icoon en installeer het spel op je computer.

Probeer het dan nog eens te spelen.

Hey, bedankt!

Bij mij hielp het ook niet om account uit te schakelen, maar via administrator uitvoeren werkt wel!

Ik ga weer spelen!!!

:D

ik had dat ook met game installer en heb jullie instructie's doorlopen,kan nu wel kiezen voor installeren maar krijg een melding dat ik het maar 60 minuten kan speln.
Daarna klik ik op,ik heb funpas.moet dan inloggen maar krijg dan een melding,pagina is niet toegankelijk.

en ik moet verbinding maken met internet

Alvast bedankt

ook ik zat al een tijdje met dit probleem....en nu hup het doet het weer!
bedankt:thumb:

Ik heb het advies om SLOW-PCfighter te kopen opgevolgd en uitgevoerd, maar GamenInst werkt nog steeds niet!

Graag een nieuwe vraag stellen voor je probleem. Dit topic is niet actueel meer en zal dan ook gesloten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan