Gamemaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

badslayer

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Ik weet niet waar ik dit moet posten dus doe ik het hier.
Ik weet niet of jullie game maker kennen dit is de website:
www.gamemaker.nl
Ik kan hier mee spellen maken maar kan ik die online zetten net als de spelletjes van spele.nl?
Als dat niet kan met welk progamma doen hun dat of wat is daar voor een goed progamma?

Al vast bedankt!

Ja, bij mij kan het.
Rechtsboven in het menu kun je klikken op 'publish your game'
1.bmp

grtz.

Tacconie

sorry, maar snap je probleem niet zo, want je kan alles op t net zetten, wat je maar wilt. dus ook je eigen spel.

begrijp dus dat er een button is in de game maker die dit direct mogelijk maakt. anders zip of rar je je game, en plaat je m op je eigen site, of de gamemakers site. of wanneer hij te groot is, kun je m altijd uploaden naar een speciale upload site, vanwaar iederen m dan kan downloaden nadat je hun de link (url) ernaar toe hebt gegeven.

vind persoonlijk MediaFire.com een hele goeie upload site, je kan met een snelheid van 1 MB per sec. uploaden !!!!!! (en dat is vele malen sneller dan welke site dan ook die ik ken, gratis dus he!!!! je moet natuurlijk wel over een redelijke internet verbinding beschikken, maar dat spreekt natuurlijk vanzelf, maar vermeld t toch maar even voordat iemand t nodig vind dit ter sprake te brengen).

alvast gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

w8 even

Jij begrijpt het volgens mij niet, wat de vraagsteller bedoelt is om het als Flash-formaat (.flv d8 ik) op internet te zetten. Heb zelf redelijk wat ervaring met Game-Maker maar volgens mij kan het niet. Mischien heb je er een soort converters voor (.exe naar .flv) maar je hebt resources nodig bij de ge-publishde games. Naar mijn weten kan het niet.

Groeten,
Risc12

oeps, ja, dat had ik dus even verkeerd begrepen, bedankt voor de uitleg.
denk inderdaad dat dat ook niet kan, flsh is toch iets heel anders. zou dan helemaal omgezet moeten worden daarin.
mocht je met recources bedoelen dat je een progamma nodig hebt om ze te spelen, zoals bij mods voor games, dat je de game zelf moet hebben geinstalled. geloof niet dat dit t geval is met gamemaker games, heb ze wel eens gespeeld en dat was gewoon een exe-je dat je kon spelen, zonder game maker zelf te hebben.
mocht ik t weer verkeerd hebben, mijn exuses,

leon

Je bedoeld dat je de spelletjes kan afspelen met flash player?
Dat kan niet via game maker zelf, maar ik heb ooit iets gelezen over game maker spellen afspelen met Java. Je ziet het soms staan op de game maker forums. Veel succes met het zoeken. ;)

Maar hoe maken hun dan die spelletjes? met Adobe Flash gewoon?
Dus je kunt geen GameMaker spellen in flash zetten?

Maar hoe maken hun dan die spelletjes? met Adobe Flash gewoon?
Dus je kunt geen GameMaker spellen in flash zetten?

Ze maken de de games niet in game maker, maar meestal programmeren ze ze zelf in een programmeertaal die door flash gelezen kan worden. Ik zou gewoon zoeken naar het Java Gamemaker script, want het is heel erg handig.

Java Gamemaker script? wat is dat percies?

dat is als gamemaker files (.exe bestanden gemaakt met game maker) worden afgespeeld in een java-applet. er is een code in de applet die de bron van het spel ziet en het dan afspeelt in je browser.

Heeft er iemand een link naar een tutorial daar voor of een informatie link? of waar ik op moet Googlen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan