gamen op Medion Akoya p5355D (M8896) wel of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0507

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2012
Ik vraag mij af of ik kan gamen op die nieuwe pc van de aldi. De Medion Akoya p5355D (M8896) heeft een Amd readeon HD7670 1gb videokaart erin zitten(volgens uitgelekte informatie op internet zou die ook in de ps4 komen dus die moet wel of full hd tv's kunnen gamen denk ik).
Zou hij battlefield 3 of mw3 op hoge resolutie (1920x1080 of 720P) kunnen spelen zonder dat je 1fps hebt?

De specs:

WIFI
-1TB Harde schijf
-5X USB 2.0
-1 USB 3.0
-1X HDMI
-1X VGI
-RAM: 8GB
- Intel core- i5 processor 3.10GHZ
besturingssysteem Windows 7 Home premium 64-bit
Videokaart: AMD READEON HD 7670 1GB

Gaat prima lukken. Niet op de hoogste instellingen natuurlijk, ik verwacht Battlefield 3 op medium en MW3 op high/ultra.

bedankt voor je reactie! Ik zag net in een review dat je bf3 alles op high met 1080p kon spelen. Ik zie wel als ik hem koop

hmm dit gaat niet echt lukken he , niet naar mijn weten ...
Een 7670 is een 6670 , en dit is nog slechter dan een gtx 550 ti waarmee je bf3 op medium speelt dus hiermee speel je mischien op low/med
High gaat niet lukken op speelbare fps , de youtube video die jij hebt gezien heeft hem wss op een lage resolutie of er is iets mee aan de hand

Hij staat niet op high maar op custom .... dit omdat hij een paar opties op off heeft gezet en ssao is niet high
zet je hem echt op high dan gaatie laggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan