Gamepad niet verbonden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RODE DUIVEL

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2002
Hej

Ik heb een gamepad gekregen en heb hem aangesloten aan het gameport, maar windows(xp) blijft steeds zeggen dat ie niet verbonden is. Hij zit zo stevig als ie kan in het gameport(hoewel dat niet erg stevig is...:o).
Het is een exacte kopie van een ouder playstation gamepad, maar in plaats van symbolen staan er letters...
Er staat geen enkel merk of iets dergelijks op...
Ik wil het gebruiken met de playstation emulator ePSXe....
Helpmij, ik heb een spel dat gespeeld moet worden :(

Kheb hem aan het werken gekregen maar het probleem is dat ik max 4 knoppen kan instellen en de andere niet
Aan een playstation gamepad zijn er nl 8 knoppen...
Weet iemand hoe ik dit kan instellen?

Kan je vaak instellen bij Spelbesturingen. (Configuratiescherm)

Ik zeg niet dat et gaat werken, aangezien je een oud dingetje gebruikt.

Idd, kheb het daar ook ingesteld
De knoppen werken dan, maar alleen 4 van de 8 knoppen(er staan dan ook 4 knoppen ingestelt, das het max..)
Ik kan er geen 8 instellen, das nu het probleem...:o

Staat geen enkel merk, het ziet er zo uit, behalve in palats van symbolen zijn er letters(A, B, C, D) in dezelfde kleur als de symbolen op het gamepad
(sorry ik vond geen grotere)

princ_playstationpc.jpg

Het zijn er zelf eigenlijk 10: startknop, selectknop, R1, R2, L1, L2, driehoek, kruis, vierkant, bol (maar dan met letters)

Laatst bewerkt:
Hmz. Je kan dus alleen die 4 knoppen gebruiken voor link-rechts-voor-achter? Die 4 knoppen helemaal rechtst doen et niet?

Nee die bewegingen is een as, die doet het wel perfect
Maar ik kan alleen De achterknop bovenaan(er zijn er daar 2) en de linkse en de rechtse knop aan de rechterkant gebruiken

Er zitten ook geen drivers bij? Want ik zou et verder ook niet weten. Vooral met die oude, merkloze dingen weet je et nooit.

Niks
Ik heb hem niet gekocht maar gekregen van een vriend die hem zelf van zijn neef gekregen heeft(en die het nog van iemand gekregen heeft als ik me niet vergis :d)
Ik heb hem gekregen omdat hij hem toch nie aan het werken kreeg en hij een ander gamepad heeft die wel gaat(hij is een kluns met instellingen....)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan