Gamepak 32 - dat ding is heet!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja maar gamecube heeft mooier beeld maar die gamepak kun je overal meenaartoe nemen. Dus het ligt eraan wat je wilt

Gamecube kan je ook meenemen hoor, gooi er een accu onder, LCD schermpje erop ennuh, spelen maar!

Geplaatst door computernerd
Gamecube kan je ook meenemen hoor, gooi er een accu onder, LCD schermpje erop ennuh, spelen maar!
Weet ik. Maar dat zijn allemaal extra kosten. Bij een gameboy etc zit dat er al in!

Weet ik, just kidding. De nieuwste palmtops hebben al een microprocessor van 300mhz, waarom verwerken ze die dan niet in dat speeltje? Of is het te duur?

Geplaatst door computernerd
Weet ik, just kidding. De nieuwste palmtops hebben al een microprocessor van 300mhz, waarom verwerken ze die dan niet in dat speeltje? Of is het te duur?

Omdat het ding al uit 2001 stamt en dus de mensen met en oudere versie dat niet kunnen :( Bovendien vreet pocket pc geheugen en procesor cycles (palm veeel minder) en heb je er daar dus minder voordeel aan. Daarnaast moet je voor ongveer alles wat op palms draait betallen :( zelfs de GBC emulator voor de palm (liberty) kost geld!

Ik heb de mijne dus en hij draait als een droom :D
Nes = Full speed en draait prachtig met crystal clear geluid
SMS = zie NES
GBC = Draait op sommige games veelste snel (pokemon) maar over het algemeen prima (rlyeh moet nog ff wat *****n aan de frame limiter)
PCengine (turbografx) = Perfect zonder problemen
SNES = een ramp :( Alleen lufia draait goed. Voorlopig word het voor snes emulatie wachten op FSNES of ..... (;))
Genesis (megadrive) = Redelijk beter als snes maar (nog) wel met frameskip 3
Overig = Nog niet geprobeerd :D

Ik heb nu op 1 128 mega byte kaartje ongeveer 100 games :-P plus een paar ijzer sterke nummer van mettalica (only the best is good enough for /me) en 1 aflevering the simpsons (om ff te testen) over geen van die dingen heb ik te klagen. Games draaien perfect, mp3's klinken beter als op de gemidelde diskman (oke met oordopjes dan, de boxjes zijn alleen goed genoeg voor techno ;)) en films zien er prima uit :D. Jammer is wel dat een film in de hoogste kwalitiet toch een dikke 120 mb is er en dus weinig overblijft voor games :(

Kortom gewoon een mega ding voor lange auto ritten saaie familie uitjes en regen achtige dagen :D Muziek als je der zin in hebt, gamepje, filmpje en dat in 1 klein doosje :-P

om eerlijk te zijn vind ik het niet zó super...
'k heb een GBA...en die vind ik stukken mooier dan dit, dat heeft z'n "eigen" spellen....dit is een mengelmoesje :confused:
maar ja smaken verschillen :p

Geplaatst door aaajeetee
'k heb een GBA...en die vind ik stukken mooier dan dit, dat heeft z'n "eigen" spellen....dit is een mengelmoesje :confused:

Ach als je Super Mario Bros. 3 speelt het je echt niet door at het geemuleerd word. Het is gewoon Full screen met geluid en alles. Het is net alsof je een game gewoon van de lijst selecteert.

Geplaatst door aaajeetee
Veel van de "goede" GBa games zijn al eerder uitgebracht op de SNES, dus ik denk niet dt het veel uit gaat maken (als je een SNES emu neemt).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan