Gamepc 200 euro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

apjekills

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2008
Kan ik een pc maken van 200 tot 300 euro die Call Of Duty 5 kan afspelen?

Budget - 200 tot 300 euro
Doel - Op internet en call of duty series spelen
Hoe belangrijk is stilte? - Beetje belangerijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Ik probeer het zelf wel. Lukt het niet vraag ik mijn opa. Die is heel handig met computers

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Ik heb xp pro of home. Ik wete niet welke omdat hij bij mijn opa ligt.
Andere software? - -

Hoi,

Als je alle nog moet kopen kast, voeding ,harde schijf en beeldscherm dan zal het erg krap worden dus als je nu even meld wat je denkt eventueel nog te gebruiken.

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je alle nog moet kopen kast, voeding ,harde schijf en beeldscherm dan zal het erg krap worden dus als je nu even meld wat je denkt eventueel nog te gebruiken.

Modag
Ik vind dat je best wel een heel diplomatiek en aardig antwoord geeft. Ik probeer het wat minder diplomatiek: voor fatsoenlijke (niet uit een bananenrepubliek komende hardware) gódsonmogelijk voor dat bedrag.

Laatst bewerkt:
Je moet voor de gein eens in de nieuwe Computer Totaal kijken van deze maand. Daar hebben ze een hele aardige PC in elkaar gezet voor € 275,- exclusief besturingssysteem uiteraard.
Misschien heb je er wat aan.
Maar een Game Systeem voor dat geld, NEE!!

Tot eind 2008 had ik CT, nu niet meer. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Een klein beetje mobo + processor + hdd kost al € 190,-- -> 50+100+40.
Dan de grafische kaart en álle andere componenten nog...........?

Wat zit er zoal in die CT machine?

Laatst bewerkt:
Ik vind dat je best wel een heel diplomatiek en aardig antwoord geeft. Ik probeer het wat minder diplomatiek: voor fatsoenlijke (niet uit een bananenrepubliek komende hardware) gódsonmogelijk voor dat bedrag.

Hoi,

Ja ik denk probeer het eens zo maar er wordt niet gereageerd met wat hij eventueel nog heeft anders zou een upgrade set bij alternate eventueel nog een optie geweest met een een losse videokaart.

Modag

Dat onderschrijf ik voor de volle 100%, dat zou idd. een interessante optie kunnen zijn die budgettair gaat passen.

Beeldscherm, muis, toetsenboord heb ik al. Ik heb ook nog een oude pc. Nu niet. Hij staat bij mijn opa omdat ik hem niet meer gebruikte. Hij gebruikt hem zelf ook niet dus ik zal eens een keer kijken wat daar in zit.

Dan zou ik (als ik jou was) idd. het advies van Modag serieus in overweging nemen en eens kijken naar een Alternate update (mobo+processor+geheugen).

Ik heb zelf is ff op Alternate zitten puzzelen, hier ga je wel COD5 op kunnen draaien, natuurlijk niet met alles op Very High, maar het is speelbaar:

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    103,4 KB · Weergaven: 63
Met die pc van Jeroen moet je hem kunnen spelen met alles op low.
ik heb COD5 zelf ook op een E8400 / Nvidia 8500GT 1024 mb draaien, maar het is af en toe maar net aan. Nu is de 8500GT ook geen topkaart, maar verwacht er in ieder geval niet teveel van.

De oude computer staat weer bij mij thuis. Morgen zal ik even everest instaleren en het even aan jullie door geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan